Lamborghini a anuntat ieri despre inaugurarea primei reprezentante oficiale a marcii in China. Intentia face parte din programul de extindere a prezentei marcii exclusive pe cele mai mari piete ale lumii.
In ultimii ani, Lamborghini a devenit cel mai de succes producator de sport-car-uri, datorita stragetiei bidirectionale, dupa cum afirma chiar italienii. Prima componenta majora a strategiei brandului presupune existenta unei game de modele absolut incomparabile, performante si atractive. A doua componenta, la fel de importanta, este extinderea brandului la nivel mondial pe cele mai importante piete.
Dupa cum a afirmat presedintele Lamborghini, Stephan Winkelmann, China este una din pietele cu cei mai dinamici indici de crestere. Dezvoltarea economica puternica, predilectia tot mai mare a chinezilor catre o viata decenta, sau savoir-vivre, cum o numesc europenii, creaza premisele perfecte pentru o dezvoltare reusita a unei marci europene exclusiviste, cu o traditie atat de bogata, cum este Lamborghini.
Pentru 2008, Lamborghini planifica sa incheie anul cu o cifra de vanzari de 80 de unitati pe piata Chinei.