Prima pagină  »  Ştiri  »  Mazda mareste considerabil numarul reprezentantelor in Europa
9 IUNIE 2009, 09:31
1,236
0
Mazda mareste considerabil numarul reprezentantelor in Europa
De Redactia PiataAuto.md
0
Compania japoneza producatoare de automobile, Mazda, are planuri mari pentru acest an in Europa. Dupa ce in anii precedenti numarul reprezentantelor era dublat an de an (in anul 2007 au fost deschise 27 noi reprezentante, iar in 2008 au fost inaugurate deja 56 showroom-uri), compania doreste sa mareasca semnificativ reteaua sa de reprezentate si in viitor. Cat priveste anul 2009, compania tinde sa inaugureze peste 100 de showroom-uri noi, dupa ce au fost deja inaugurate 25 numai in primul trimestrul.

Datorita acestui fapt, reteaua de reprezentante Mazda in Europa se va mari cu 5 %, constituind in prezent 2.000 reprezentante. Multumita succesului inregistrat de modelele ca Mazda 2, Mazda 3 sau Mazda 6 compania si-a marit cota de piata in Europa de la 0.9 % in 2001, pana la 1.6 % in anul 2008, sperand totodata ca odata cu cresterea numarului de reprezentante sa creasca si cota de piata europeana.

«Ne oferim serviciile tot mai mult dealear-ilor din intreaga Europa, deoarece le propunem cele mai convenabile preturi din acest domeniu. O retea de reprezentante atat de dezvoltata, ne permite sa vindem un numar mai mare de automobile, insa nu noi direct le vindem, ci partenerii nostri carora le oferim conditii usoare de activitate, in care nu intra necesitatea constructiei cladirilor costisitoare.» a declarat Philip Waring Directorul Operational Principal al Mazda Motor Europe.

Compania Mazda atrage toti dealer-ii atat din zonele urbane, cat si din cele rurale, dar care au o experienta bogata in domeniu. In acelasi timp, Mazda le propune conditii rationale si efective care nu necesita investirea unor sume uriase. Pentru ca lucrurile expuse mai sus sa fie posibile, compania a semnat in acest an un contract cu numeroase banci din Europa, ce presupune finantarea noilor retele de reprezentante.

Amarjit Shokar este directorul reprezentantei Romford Mazda din anul 2007, ce se afla in sudul Regatului Unit. Impreuna cu fratele sau Kam, Amarjit a cumparat aceasta afacere dupa ce a activat timp de 12 ani in sfera comercializarii de automobile.

Acesta a declarat: «Compania Mazda este foarte realista si intelegatoare in ceea ce priveste asteptarile sale de la parteneri. Spre exemplu: in momentul cand showroom-ul nostru trebuia modernizat, ni sa permis sa o facem timp de un an si jumatate pas cu pas.»

Amarjit si fratele sau Kam sunt multumiti de actuala gama de modele Mazda, cat si de noile conditii de finantare, ce ii ajuta sa investeasca in afacere si sa vanda cu usurinta automobilele. Vanzarile si profiturile au crescut considerabil in ultimii doi ani, cu venituri ce au crescut de la 6.9 mln Euro, pana la 11.5 mln Euro.

In concluzie, Amarjit a declarat ca colaborarea cu Mazda este absolut fantastica, si ca parteneriatul pe baza de franchiza este o experienta aparte, care genereaza dorinta de a mari numarul reprezentantelor.
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!