Facelift pentru Mercedes-Benz E-Class Coupe şi Cabrio
4 Ianuarie 2013, 22:15
Deşi au fost lansate mult mai recent decât sedanul E-Class, versiunile Cabriolet şi Coupe au primit o
împrospătare, la doar două săptămâni după dezvăluirea facelift-ului pentru E-Class sedan şi break.
Astfel, întreaga familie E-Class a celor de la Mercedes-Benz va avea un design actualizat.
E-Class Cabriolet şi Coupe au renunţat la blocurile optice duble şi adoptat un design integru pentru acestea. Calandrul e unul cu nuanţă mai sportivă, cu o singură linie
orizontală centrală. Sportivitatea face legea şi în conturul barei de protecţie.

Spre deosebire de sedan şi break, însă, care au primit modificări substanţiale la silueta spate, coupe-ul şi decapotabila E-Class au păstrat silueta anterioară facelift-ului.
La interior s-au produs alte câteva
schimbări similare primelor două
modele împrospătate. Ceasul imens
de pe cadranele
de bord a fost
scos din
ecuaţie,
iar în
locul
lui a fost montat
un ceas analogic pe
centrul consolei centra-
le. De pe tunelul central a dis-
părut şi levierul clasic al trans-
misiei automate, care a fost
înlocuit acum de o micro-
manivelă “Direct Select”,
poziţionată în apropierea volanului.
La partea tehnică, E-Class Cabriolet şi Coupe au beneficiat de o actualizare similară sedanului împrospătat, gama de motoare fiind aproape identică. Puterea motoarelor pe benzină variază de la 184 CP la 408 CP (pentru E500), iar a celor diesel – de la 170 la 265 CP.
Cel mai probabil, noile E-Class Cabriolet şi E-Class Coupe vor debuta public la apropiatul Salon Auto de la Detroit, după care va urma şi dezvălurea versiunilor AMG împrospătate.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
6
2,838
GALERIE FOTO (27 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (44)
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 4 Ianuarie 2013 - 22:27
prizele de aer a modelului cu pachetul AMG Sport sunt imense :)
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 5 Ianuarie 2013 - 00:33
La sedan e mai frumos facelift-ul, dar si asa nu-i rau...
1
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 5 Ianuarie 2013 - 16:03
Sedanul chia rimi place..e minunat;)
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 7 Ianuarie 2013 - 00:48
Daca le-ar face rezistente ca vechile cobre s-ar vinde ca painea calda.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 7 Ianuarie 2013 - 13:50
Robert: Si putin mai ieftine de-ar fi, ca pe timpuri erau mai reale la achizitionare...
1
1
GRED
Chişinău
la 7 Ianuarie 2013 - 14:01
La nemti este o regula nescrisa ... masina nu tre sa coste mai mult decat salariul anual !!! Asa ca cumparatori vor fi ...
Apropo fiabile ca cobra e bine sa fie dar nu prea vad sensul atunci cand statul investeste miliarde in constructia si reparatia drumurilor ...
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 7 Ianuarie 2013 - 16:55
Da @GRED ,insa ei au facut masini mai mult pentru soselele lor,nu ale noastre :D .Daca mergi in Germania vei vedea ca si pe camp este asfaltat.
Insa ar trebui sa se gandeasca si la capitolul care l-am precizat eu mai sus at cand vrei sa produci cv de calitate.Mereu am avut o slabiciune la cat de bine arata Mercedesurile,insa ma cam supara unele probleme mecanice cu care se confrunta acestea noi :D .As vrea sa stiu ca un Mercedes nu are probleme la aceste capitole.Exact cum erau vechile Cobre.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 7 Ianuarie 2013 - 16:59
Exact cum s-au gandit Japonezii de exemplu .Ei nu s-au gandit sa faca masini numai pt soselele lor .Ei chiar daca au sosele lacrima,nu s-au abatut de la a produce masini cu o fiabilitate exceptionala ''rezistente'' .
@VB-One ,nici ideea ta nu ar fi rea.Adica priveste Cadillac ce preturi ''ok'' are,fata de Mercedes.Un CTS costa de la 37 mii euro TVA ,iar un E class pleaca mult mai de sus.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 7 Ianuarie 2013 - 17:16
Robert: Asta si e ideia, in SUA masinile noi is foarte ieftine, e de ajuns numai sa treaca oceanul si cresc preturile ca pe drojdie... Citisem undeva ca prețul de achiziție al W123 la lansare era intre 18 870 DM (200) și 26 895 DM (280 E). Remarcabilă este politica de opțiuni la Daimler-Benz in acești ani: prețurile au variat de la aproximativ 18.000, - DM in anul 1976 pentru modelul de bază până la aproape 80000, - DM în ultimul an pentru un „full option” TD 300 Turbo. Acesta din urmă era, astfel, de două ori mai scump decât clasa S în versiunea de bază. Prețul de achiziție se putea dubla cu doar puține opțiuni suplimentare.
1
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 7 Ianuarie 2013 - 20:22
Robert, cu totii vrem ieftin bun si mult in chila dar trebuie sa nu privim doar preturile. Sint multe nuante care fac ca preturile intre diferiti producatori sa fie atit de diferite, nu e doar dorinta lui, sa spunem, Zetsche.
Apropo, un E Class porneste de la 41 000 in germania. In USA pun pariu ca e mai ieftin. Deci mare diferenta nu e. Si apoi, nu stiu cum se pozitioneaza Cadillac dar in Europa e aproape zero. Deci daca vor sa intre pe piata, unica ce le ramina e sa coboare preturile.
0
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 7 Ianuarie 2013 - 20:28
*se pozitioneaza Cadillac in USA sau global, dar in Europa....
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 7 Ianuarie 2013 - 21:54
@Eugen.Pai cam atat costa si la noi un E klass.41.695 costa .Insa eu as alege tot un CTS daca ar fi sa aleg.E si mai ieftin insa ofera si mai multa exclusivitate decat Mercedes.Pur si simplu un mercedes nu mai capteaza atat de multa atentie.Acum sa nu crezi ca eu cumpar masina numai ca sa ma dau mare,insa macar senzatiile acelea le mai ai atunci cand cobori sau urci de la birou.Am dat un exp.
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 7 Ianuarie 2013 - 21:58
@vb_1one ,de accord cu tine prietene.Asta este politica lor ,de fapt alte marci fac aceste lucruri mai mult pt profit.Dc crezi ca Europenii nu fac masini fiabile ca japonezii? Fiindca nu sunt capabili? Nu cred.Eu cred ca este o turnura marketing care se i-a bani dupa urma acestor asistari la service dupa diversele probleme ale masinilor.Asta este politica Europenilor ,sa stranga cat mai multe profituri.
0
1
Mihail
Chişinău
la 7 Ianuarie 2013 - 22:10
Robert_444 profituri... desigur prietene! nu degeaba au mutat fabicile in china pentru a inzeci prefiturile si a lasa mii de oameni in europa fara munca! pentru ca europeniii din ce au din ce vor sa mai aiba! criza in europa de unde va pare ca sa pornit? de la nesaturatiii din industriile mari!

japonezii ca japoneziii ei au o cultura unica in lume! daca este cineva mai patriot ca japonezu ap eu is popa! el se gindeste si la poporul lui si face in asa mod ca in prim plan ei sa nu aiba nici o perdere... dar in UE cu liberalizarea aceasta ... o va termina rau... rau de tot!
0
2
Mihail
Chişinău
la 7 Ianuarie 2013 - 22:15
ceea cau facut a fost o campcana pe care ei insasi siau facuto! ei sau gindit ca pot mari foarte mult profiturile indreptinduse in tarile cu forta de munca eftina dar au uitat ca cei care le cumpara produsele sunt europenii in prim plan... au lasat europenii in criza fara locuri de munca si au scazut cererea in asa mod ca credca siau dat singuri cite o palma....
acum sa revina inapoi nu le este convinabil *(prea multe perderi) de aceea ei asteapta si sustin (vrind nevrind) economiiile in plina dezvoltare (china,india,russia) care vor fi cererea nr.1.... dar in prim plan sufera si va suveri fratiii lor (poporul european) ...
0
2
dima
Chişinău
la 8 Ianuarie 2013 - 09:03
Robert_444 tu te contrazici in comentariile tale, din cite am observat esti fan inrait a marcilor japoneze, insa acuma ai scris ca MB deja nu mai capteaza privirile, de exemplu vin eu la oficiu in centrul Berlinului, Parisului, chiar si a Chisinaului:) si cobor dintr-un MB ulimul model sau dintr-un lexus sau toyota, cum crezi ce va capta mai mult atentia? eu stimez marcile japoneze numai pentru fiailitatea ridicata, in rest marcile japoneze sint niste cutii din metal care nu ofera nici o senzatie decit a unui aparat care te tansporta,cei care doresc o masina care sai atraga si care se trezesc mai devreme doar ca sa poata petrece mai mult timp cu masina lor, cei care atunci cind vin acasa de la servici aleg drumul cel mai lung pentru a se plimba mai mult cu masina lui, cei care vad placere chiar si atunci cind spala singuri masina nu la spalatorie etc etc etc nu vor alege niciodata o marca japoneza, koreana, etc vor alege una din cele 3 germane, asta vreti voi sau nu da BMW MB sint lideri in a oferi comfort si placere la volan!
3
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Ianuarie 2013 - 13:13
Mey am zis yo ca sunt fan innrait? Imi sunt indiferente toate.Numai ca marcile japoneze chiar au ceva de laudat atat pentru fiabilitate cat si tehnologia care se afla in ele.Iar la comfort ,un Lexus este peste cei 3 muschetari care au probleme majore grave.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 8 Ianuarie 2013 - 13:37
Chiar vrei sa iti specifc problemele grave care le-a avut motoarele v6 si v8 de pe Mercedes? Ti-as spune dar mie ca te faci de rusine si doar esti fanul lor.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 Ianuarie 2013 - 14:19
Eugen: Cei care inteleg ce inseamna Cadillac vor da banii, la fel kum dau sute de mii si pe Ferrari sau altele de genu'... problema e ca europenii konduk "aspiratoare" mikute ce nu depasesc cilindreia 1.4L ca sa fie foarte econome in mediul urban si sa poata gasi un lokusor de parcare, ceea ce ku un DTS, DeVille sau STS nu ai sanse... la fel ca si in SUA nu vei vedea genul de Fiesta, Punto, Polo si restu'... ei au de unde si-i doare fix in kot.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 Ianuarie 2013 - 14:22
Eugen: Robert vad ca intelege foarte bine la ce m-am referit...

Nu ar fi sa aleg in viata un S-class, de dragul unui CADILLAC...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 Ianuarie 2013 - 14:25
Robert_444: asa am ziso si eu mai demult, totul se face pentru a scoate parale kit mai multe... deoarece europenii tin masina nu mai mult de 4-5 ani pina cind iese generatia noua si cea veke evident o importa cineva al de noi ca masina pastrata si ku parcurs mik... dar in realitate peste kitiva ani iti da batai de cap deam... si fugi la service-uri.
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 Ianuarie 2013 - 14:28
Mihai: Total deacord cu tine!!! Vorba rusului: Zgircitul si nesaturatul plateste de 2 ori...
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 Ianuarie 2013 - 14:40
Dima: As vrea eu sa fiu nenorocitul cela care vine de la serviciu intr-un SUBARU si il spala singur, apoi isi i-a feciorasul in brate si pleaca intr-o plimbare sa-i arate ce prezinta 280cp japonezi storsi dintr-un boxer de 2.0L si un Symmetrical AWD desavirsit al unei Impreza WRX STI... Nici un BMW sau MB n-are valoare in fata unui japonez pur!!!
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Ianuarie 2013 - 15:35
@VB_10ne ,Subaru Impreza WRX STI dezvolta 305 cp nu 280.Nici versiunile anterioare nu cred ca dezvolta sub 300 cp :D
0
0
Mihail
Chişinău
la 8 Ianuarie 2013 - 16:52
dima tu visezi dar esti departe rau de realitate! se vede ca nai trecut granitele moldovei!
mai ales in centrul berlinului! stai baetele cumintel! in germania un mercedes de 50 mii de euro cu doua luni in urma esit din uzina il poti vedea TAXI la orice colt! si tot in germania un lexus este mult mai special ca un mercedes sau altceva.... si invers ... dute in tokyo cu un mercedes si va fi contrariul.... asta pentru ca cei al lor si in cantitati mari nu poate fi special cum visezi tu....

cind trasnesti si tu niste vorbe .... esti mai ceva ca acel cu opelu :)....

0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 Ianuarie 2013 - 19:29
Robert_444: Generatia a 3-a dezvolta 280cp, am zis de ea deoarece imi place cel mai mult dintre toate... eu stiu kare si citi cai dezvolta... sunt fanul marcii si in special al modelului IMPREZA WRX STI... cel mai puternik este modelul Cosworth WRX STI CS400 de 400cp destinata pietii engleze.

Mihai: cam asa ceva... :-D
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Ianuarie 2013 - 20:22
Generatia a 3 a da.Am crezut ca zici de ultima ,marog penultima ca a mai aparut un nou Impreza (a noua generatie) dar care nu i-a introdus si o versiune de performana WRX STi.Sper ca o vor face in cat mai curand ,ca ar fi pacat.Insa pe langa Impreza mie imi mai place foarte mult si Legacy .Subaru chiar face niste motoare exceptionale ,foarte performante si rezistente si nu in ultimul rand si foarte fiabile.In rest astept cu nerabdare noile supercaruri de la Lexus , viitorul Lexus LS coupe in principal ,care a aparut si un concept pe baza caruia va fi lansat ;D

http://www.gtchannel.com/blog/gt-channel-exclusive-lexus-may-be-planning-two-new-coupes
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Ianuarie 2013 - 20:24
Sper ca v-a fi introdusa stirea si de redactia PA :D....numai bine !
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 8 Ianuarie 2013 - 21:16
VB_1One: tine de preferintele fiecaruia ce masina isi alege. Daca tu preferi Cadillac nu inseamna ca S-Class e mai rau.
Apropo: S-Class inca isi mentine statutul de leader de piata la nivel global in segmentul sau, si asta dat fiind care ceva anisori de cind generatia actuala e pe piata.

Mihai: interesante teorii economice ai :). Din ce stiu eu, europenii nu au mutat fabricile in china ci si-au extins producera si in China, pentru a putea ramine competitivi. Nici unul din producatorii premium germani nu au inchis vreo uzina in Europa pt a construi alta China. Eu nu cred ca faptul ca Opel, Ford, Peugeot inchid uzine in Europa iar BMW, Audi si MB deschid altele in China este o intelegere intre acesti producatori.

Criza in Europa porneste de la statele iresponsabile care au cheltui mult mai mult decit au produs. Grecia nu are industrie mare.

De sute de ani industriile vechi se muta in tarile in curs de dezvoltare si altele noi apar in tarile dezvoltate. Faptul ca industria textila a plecat din Anglia acum multi ani in urma nu a facut-o pe Anglia mai saraca.
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 8 Ianuarie 2013 - 21:28
@Eugene draga,poate vrei sa zici lider pe alte piete nu oricare .Fiindca nemtii prefera mai mult Lexus decat Mercedesul lor.Acelasi lucru se intampla si in Franta ( tara printului Albert) si in Marea Britanie si in SUA,in Asia nu mai zic sau in Emiratele Arabe Unite.
0
0
Mihail
Chişinău
la 8 Ianuarie 2013 - 21:46
eu cred ca in toata lumea preferintele sunt diferite si punct... unele modele le prefer lexus altele mercedes... nu vadunul dintre ele mai bune ca altul.... daca ne uitama la gneral....

Eugen... in mare parte GERMANII siau pastrat fabricile lor si au si in ziua de azi o rata a somajului destul de mica... in rest e jale mare! sunt destule fabrici inchise! si mai multe cu o reducere mare a angajatilor si a productieii si cele mai mult sunt fabricile din program care trebuiau construite la o cere mai mare a productiei si nu sa facut pe teritoriul european....
asta tot inseamna "MUTAT" daca nai stiut! :) .... oricum eu sunt unul deacord in multe cu tine! accept si critici din partia ta! le iau ca pe sfaturi :)
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 Ianuarie 2013 - 22:02
Eugen: El nu se tine pe piata, dar atirna de un paisor mikut... multi dintre concurenti ofera deja mult mai mult si MB nu-si mai vinde deja de vreo kitva ani S-class-ul lor asa ca in primii 2-3 ani. Asa mult s-a tinut numai W140... dar nici nu se kompara unul cu altul... ce oferea el atunci si ce ofera acesta acum (are niste optiuni de secole).

Grecia in genere nu are industrie... numai ketroaie si 3 zile de odihna pe saptamina (vineri,simbata,duminika) kum vrei sa nu falimenteze?
0
0
GRED
Chişinău
la 9 Ianuarie 2013 - 11:03
Mdaaaa... am fost in concediu si interesante discutii au mai fost pe acest forum ... Apropo am parcurs 2.700 km la volanul unui W210 ... dupa care am plecat la tzara si pe drumurile noastre pline de ghiata si gropi se comporta aproape la fel .. adica NO STRESS ca si pe cele din Austria... Nu credeti? Ati condus un W210 ? asa NEFIABIL si URAT cum e? Ca sa ne expunem in conparatii de ce multi aleg MB - si anume din acest motiv. De S-Class nu zic nimic ... ca sa nu sariti in cap cu Lexus care cred unii ca e de 3 ori mai comfortabil (referinta la aceiasi clasa va rog)....
1
0
GRED
Chişinău
la 9 Ianuarie 2013 - 11:04
Apropo nu dati exemplu de un W210 pus pe burta si vai de mama lui ca multe din MD cam in asa stare sunt....
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 9 Ianuarie 2013 - 19:35
Ca tot veni vorba de Lexus .Au aparut noile imagini cu acesta,sper ca redactia PA va lua in considerare acest lucru si il va face public.Numai bine


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=513848205321914&set=a.513848148655253.117477.157073834332688&type=1&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=513848208655247&set=a.513848148655253.117477.157073834332688&type=1&theater


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=513848168655251&set=a.513848148655253.117477.157073834332688&type=1&theater
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 9 Ianuarie 2013 - 19:37
Noul Lexus IS ,am uitat sa specific ** .Numai bine!
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 9 Ianuarie 2013 - 21:01
Robert: nu, am zis bine - lider la nivel GLOBAL si nu pe anumite pieti. Defapt m-a mirat si pe mine acest fapt cind am aflat pt ca in Germania vinzarile de S-Class sunt mult in urma Seriei 7 si A8. Eu am aflat despre acest lucru din interviul lui Zetsche (CEO Daimler) acordat unei reviste germane. Acum fiecare alege daca sa creada cuvintelor lui Zetsche sau nu. Eu cred, pt ca ar fi mult prea urit pt el sa spuna lucruri neadevarate.
Nu am date exacte sa compar si nici nu am citit vreun studiu despre preferintele nemtilor dar timp de 2,5 ani imi ajung degetele la o mina sa numar cite Lexusuri am vazut in Germania. Despre celelalte piete nu ma expun pt ca nu stiu, dar tind sa cred ca in Franta si Marea Britanie lucrurile nu stau foarte mult diferit. S-ar putea in Asia si in Emirate sa ai dreptate.

VB_1One: W140 a fost pe piata din 1991 pina in 1998. W 220 - 1998-2005, W221 - 2005-2013. Sunt de acord cu tine ca se vind tot mai putine S-Class E un lucru firesc pt orice model sa scade vinzarile odata ce inainteaza in ani. Dar asta nu inseamna ca S-Class pierde pozitia, ci doar se apropie de sfirsitul carierei sale. Concurentii ofera mai mult pt ca sunt mai noi pe piata, in special A8 - iarasi un fenomen absolut firesc. Cind am zis ca are ceva anisori pe piata, m-am referit ca e la sfirsitul vietii sale (mai are jumate de an) si mi se pare o performanta sa fii lider la vinzari in ultimul an de cariera.

Mihai: sincer ma bucur mult ca avem o discutie constructiva si linistita, fara injuraturi (ma refer si la ceilalti participanti la discutie) :). Probabil te referi la producatori precum Opel, Peugeot si altii ca fac disponibilari sau inchid cu totul uzinele. Parerea mea e ca acestia sunt producatorii care sunt prezenti doar pe piata europeana, deci e normal ca la o cerere redusa sa reactioneze printr-o oferta redusa. La fel au facut si nemtii in 2009, 2010 cind cererea era redusa in intreaga lume. Odata ce Europa se va recupera, sper ca si producatorii auto isi vor reveni, daca nu va fi prea tirziu ca in cazul lui SAAB :).
Apropo, cu titlu de informatie - producatorii germani de autocare chiar au mutat productia, inchizind uzine in Germania si construind altele in alte tari. MB se mai tine inca cu productia in Germania, de aia si au produse mult mai scumpe decit MAN, Volvo etc.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 9 Ianuarie 2013 - 22:04
@Eugen,vom trai si vom vedea cum se vor tine si anul acesta vanzarile acestor producatori premium.Insa am asa o senzatie ca Lexus va recupera mai mult cu noul IS la vanzari,mai ales in SUA unde este ca la el acasa.Insa exact cum am spus si mai sus ,foarte ciudat cum aceste stiri despre marea lansare a producatorului premium japonez nu a fost postata si pe PA :I-a priviti:

http://www.netcarshow.com/lexus/2014-is/1024x768/wallpaper_04.htm

http://www.netcarshow.com/lexus/2014-is/1024x768/wallpaper_07.htm

http://www.netcarshow.com/lexus/2014-is/1024x768/wallpaper_06.htm

http://www.netcarshow.com/lexus/2014-is/1024x768/wallpaper_0a.htm

http://www.netcarshow.com/lexus/2014-is/1024x768/wallpaper_0c.htm

http://www.netcarshow.com/lexus/2014-is/1024x768/wallpaper_0b.htm


http://www.netcarshow.com/lexus/2014-is/1024x768/wallpaper_09.htm

0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 9 Ianuarie 2013 - 22:05
Eugen: De ce zici ca A8 mai are jumatate de an inka?

E si normal ca pe contenentul de bastina sa fie vazute mai multe masini "autohtone", deoarece aici ele sunt intrebate mai mult... asa cum si la noi nu vei vedea masini facute exclusiv pentru piata japoneza sau crezi ka Camry de la noi e acelasi ca si in Japonia? Pe draqu... el acolo are mai multe "navaroati" ca un E-class "Avantgarde" la noi. :-))
0
0
GRED
Chişinău
la 9 Ianuarie 2013 - 23:17
S Class actual nu se mai produce! Imi pare chiar ca PA a relatat acest eveniment. Cu totii asteapta cu sufletul a gura noul S clasee cu ABC-ul lor revolutionar (Active Body Control).
0
0
GRED
Chişinău
la 9 Ianuarie 2013 - 23:29
Apropo p-u toti NE-iubitorii de MB. Nu ma-m referit la faptul ca MB e peste oricare alta marca... Dar sunt citeva lucruri pe care nu le poti trece cu vederea...
MB se comercializeaza ca inventator a automobilelor ce produc automobile cu semnificatie emotionala. E cam primul la capitolul de valoare a marcii care cuprinde in sine autenticitatea + pasiunea + caracterul vizionar+fascinatia. Cu fiecare model MB se reinventeaza cum nu ar fi fiabile sau nefiabile e un capitol aparte.
E o companie care poate produce orce... de la SLR pina la Unimoguri si Actros-uri ... fiecare poate sa-si faca concluziile separat ...
E si normal fiecare sa aiba o marca indragita - altfel nu ar exista concurenta si de altfel nu ar exista nici Mercedes!!!
0
1
dima
Chişinău
la 10 Ianuarie 2013 - 18:32
Mihai de 100 de ori am rugat sa fii calm si sa vorbesti frumos, eu am circulat mult prin tarile europene, mai degraba tu nu ai fost in germania vreodata:))) in germania o masina japoneza intradevar atrage privirea insa doar din considerentul ca ele acolo is foarte si foarte putine, mai bine zis nu sint deloc, iar mercedesurile de pe taxi sint si in grecia si franta etc, de aceea pot ferm sati spun ca in germania cum atrage privirile o kia rio la fel atrage si orce alt lexus!:)))
1
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 10 Ianuarie 2013 - 20:08
VB_1One: am avut in vedere ca A8 este cel mai recent concurent pt S-Class aparut pe piata de aia si ofera mai multe navaroate. Ma refeream ca S-Class W221 mai are o jumate de an pe piata. Sorry pt confuzie.

GRED: o precizare - Active Body Control e deja valabil pe mai multe modele MB de citiva ani. Cred ca ai avut in vedere Magic Body Control - sistemul care citeste drumul in fata si ajusteaza suspensia, presiunea in roti si orice mai are el pe acolo :). Si eu astept sa vad ce poate acest Magic Carpet...macar din articole :)
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Ianuarie 2013 - 22:04
Eugen: Nu mai este A8 singur pe piata, demult este si Seria 7... :-)
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!