Mercedes-Benz confirmă OFICIAL noul G 63 AMG 6x6!
15 Martie 2013, 13:18
Vă mai aminţiti de ştirea „Dicatorul: Mercedes-Benz G-Class AMG 6x6”, publicată de redacţia noastră la
1 martie şi însoţită de un material video al unui prototip ţinut în mare secret al lui Gelandewagen? Ei bine, astăzi germanii ne confirmă oficial că ei au fost cei care au dezvoltat acest vehicul dement şi, mai mult ca atât, acesta este la doar un pas de producţia de serie!
Noul G 63 AMG 6x6 are în artilerie doar „arme” de mare calibru. Sub capotă se află un motor V8 biturbo AMG care livrează 544 CP şi 760 Nm. Această putere este transferată ulterior unei cutii de viteze AMG SPEEDSHIFT
7G-TRONIC PLUS. Mai departe,
puterea este distribuită tuturor celor
6 roţi, puntea faţă fiind identică celei
de pe un G 63 AMG obişnuit, iar cele două punţi spate având o arhitectură similară cu Gelandewagen-urile
6x6 folosite de armata australiană. Ambele punţi sunt portante, fiind comune îndeosebi vehiculelor militare, însă germanii au considerat că şi pe noul model civil acestea se vor încadra foarte reuşit. Există 5 diferenţiale
blocabile mecanic – câte unul pentru fiecare ax plus două între axuri, şi nu lipseşte nici demultiplicatorul de cuplu. Roţile au un diametri total de 37 inch, cu tot cu anvelope, şi pot fi desumflate şi reumflate prin simpla apăsare a unui buton de la bord.

Noul Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 este un ditamai vehicul, măsurând
5.87 metri lungime, 2.10 metri lăţime şi tocmai 2.30 metri înălţime. Greutatea totală e de-a dreptul impresionantă – 3.85 tone!
Germanii nu se chinuie prea mult să ne explice confortul de la bord, ci ne asigură doar că noul G 63 AMG este un „S-Class” în habitaclu. Aţi înţeles ce au vrut să spună nemţii, nu? Scaune comode, ventilabile, piele Alcantara – toate elementele posibile sunt prezente.
Modelul este pregătit pentru producţia de serie, însă germanii mai vor să urmărească reacţiile publicului şi să numere eventualele precomenzi venite de la pasionaţii de offroadere din întreaga lume, pentru a decide când anume vor porni producţia acestui bolid.
PiataAuto.mdIlie Toma
5
3,109
GALERIE FOTO (56 IMAGINI)
COMENTARII (24)
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 15 Martie 2013 - 15:19
Cui ii va mai trebui si acesta?
1
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 15 Martie 2013 - 16:30
Pornografie.
1
0
GRED
Chişinău
la 15 Martie 2013 - 16:41
Ia o sa vedeti cum va fi unul parcat pe Stefan ce Mare si altul pe Bucuresti :)
0
2
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 15 Martie 2013 - 18:32
arabilor, cui altcineva
0
1
Mihail
Chişinău
la 15 Martie 2013 - 21:31
hai lasatio mai moale... la cum a luato razna lumea in ziua de azi... acest monstru se va vinte ca piinea calda... e ceva care te face apsolut unic! tank!
bravo MB ...
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 16 Martie 2013 - 01:38
O masina doar pentru moft ,nimic mai mult. In loc sa se gandeasca sa isi imbunatateasca motoarele ,ei isi pierd timpul astfel de aspecte.......patethic.
3
1
B.D.
Cahul, Moldova
la 16 Martie 2013 - 15:50
Pornografie? Moft? Dupa ce parametri are, este un mare concurent pentru alti producatori de acest gen de automobile, eu ca de exemplu as prefera un MB decit o Toyota sau Mitsubishi pentru offroad...
Arata super, daca unele modele pentru offroad se bazeaza doar pe stare tehnica, ei uita de fapt de interior, dar cei de la MB au facut o masina la cel mai inalt nivel!!!
Pornografie e tuning-ul care nui nici un folos de la el, doar frumusete pe drumurile netede ca sa nu stai cu frica ca vei ateriza bamberu intr-o groapa!
Sunt un mare fan al celor de la MB si cred ca voi ramine, ceia ce am comentat e o simpla parere!
0
2
G e o
Floreşti, Moldova
la 17 Martie 2013 - 09:50
B.D. iti apreciez parerea dar as dori sa te intreb ceva asa din simpla curiozitate....dece nu ai alege altceva inafara de MB pentru Off-road?
1
0
shuzic
Chişinău
la 17 Martie 2013 - 17:22
Gh1țîșor: cind vei vedea alaturi pe acelas teren (accidentat) un Ghelendos, o Toyota si un mitsubishi nu cred ca vei avea intrebari. P.S. nu in zadar cele mai mari economii ale lumii IL aleg pentru armata sa, de aceste masini se folosesc si chiar armata SUA
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 17 Martie 2013 - 19:34
B.D. si ku ce ar fi mai bun un MB in offroad ca un Mitdubishi sau Toyota?
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 17 Martie 2013 - 19:37
shuzic: Armata SUA foloseste HUMVEE sau Chevrolet, si nicidecum "kvadrat-ul" vostru...
0
1
shuzic
Chişinău
la 17 Martie 2013 - 20:12
VB_1One. cind le vei conduce pe toate acesta marci nu vei mai fi de parerea ca g clasu nu are nimic deosebit fata de celelalte. Cit despre SUA mai cauta pe net si vei vedea ca razvedka e numa pe g clas
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 18 Martie 2013 - 00:36
@shuzic.....Hai sa iti spun eu ce are deosebit G-ul fata de celelalte precizate mai sus.....

Diferenta este ca G-ul este superior celor doua la probleme de fiabilitate .Deci avantaj sau dezavantaj ? Sa te aud.....
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 18 Martie 2013 - 00:38
Acum serios '' amice '' ,chiar vrei sa iti enumar probleme la volanta si pompa de servo care caraie la temperaturi scazute la modelele rulate ,care nici macar nu au parcurs 80 mii de km ? ...pfff patethic.
1
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 18 Martie 2013 - 01:03
shuzic: Sa ziceam ca te-am crezut si ca sa ma conving am dat un search pe net... stii ce am gasit? Intr-adevar multe tari l-au folosit insa nu mai incoace de '95 si toate modelul anilor '80-'90... si numai Mexico in 2008 a comandat 20 de "kvadratice" dotate pentru flota marina, naiba stie pentru ce si iarasi acelasi model vechi, doar stii ka numai in tarile in curs de dezvoltare mai poti vedea in 2013 producindu-se masinile anilor '80. Slava Domnului suntem in mileniul 3 si USA Army kiar nu mai merge in G-class...
0
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 18 Martie 2013 - 07:24
numi place cum arata cu 6 roti:)...multi au vb de probleme tehnice la MB,k nui mai deosebit k un mitsuban sau cruzak si multe altele.treaba omului:))))dar nu trebuie de uitat k MB a invatat lumea sa construiaska masini (punct)
0
0
GRED
Chişinău
la 18 Martie 2013 - 08:36
Hey voi ati condus un G? Vreau sa va zic ca are un confort ORIBIL. In schimb proprietarul a avut de toate si Mitsubisi si LCruiser200 si Niva si ce vrei. A zis ca G-ul pina cind in varianta standard nu are concurenti. Si mi-a mai spus un secret cu trei butoane (adica dieferentialele celea blocabile) apropo toate 3 care nu a gasit la nici o masina in MD. Poate o fi ele prin armata nu stiu cui la vre-un BMP :) sau optionale pe undeva. Asa ca gura mica care critica G-ul - inclusiv "dusmanul" MB-ului pe nume Robert. Mai trageti o tura prin piatele Europei si vedeti cat costa unul la mina a doua de 10 ani vechime cu piesele originale din uzina si o sa vedeti cat de mult e de pretuit.
Aaaa ca cei ce-l critica nu au bani de el ca vulpea cu cioara asta e alta poveste... Visul meu sa-l am ca o doua masina - sa-l scot doar cind Meteo anunta codul rosu de ploi si ninsori ... (sa fie si cu "Libiodka" :) p-u siguranta )
2
1
petro
Chişinău
la 18 Martie 2013 - 09:48
fiecare roata are reductor, asta il face nebun de trainic, la tractoare se foloseste asa ceva, totul este orientat pentru a turba cu asa masina, indiferent de timp si drum, fiecare barbat este un copil mic cind vine vorba de masini, si ca orce copil va cauta ,,balta,, cea mai mare ca sa se ingloada in ea...
0
0
Junnior
Chişinău
la 18 Martie 2013 - 10:18
foaie verde!
1
0
Junnior
Chişinău
la 18 Martie 2013 - 10:21
cam ramin ashtia de la MB in urma,
si macar la un capitol vor sa fie mai deosebiti.
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 18 Martie 2013 - 13:51
@GRED ,

'' dusmanul MB-ului '' ? Esti haios :D
In care dintre comentariile mele am spus ca '' TOATE '' modelele MB le urasc? Daca ma-i fi urmarit cu atentie ai fi vazut ca eu iubesc din gama MB doar istoricele E class si S class ,nu toate '' facaturile '' aparute recent .Si acest G class imi place ,dar in varianta clasica.
Ce nu imi place mie la ele este '' aparitia'' defectelor mecanice.

Chestia e ,ca este greu sa compari Toyota LC care are 62 experienta in off road cu G class care are f putin.

Dar domnule GRED , nu te-ai gandit ca daca sunt atatea la mana a doua ,oamenii vor sa scape de ele ?
0
1
GRED
Chişinău
la 18 Martie 2013 - 14:55
Hey Robert... nu-s chiar asa de multe...
De istoricele E si S nu te mai poti tzine. Zice lumea ca seria 123 a fost cea mai fiabila din istorie dar din pacate suspensia spate nu era multilink ... etc...
Am mai spus ca am avut in posesie un model 190. Nu cred ca avea egali in materie de fiabilitate la moment. Nici nu ma gindeam ca vine primavara cu gropile sale fiindca ii era in cot de gropile din Chisinau... Dar sincer la un moment dat ma cam satura si fiabilitatea nu mai era un ATU p-u mine la masini si am trecut pe altceva... la fel cum aveam un model Nokia de care nu se mai strica si nu puteam scapa de el ... pina mi-am luat un iPhone 3 si umblam cu el prin service ... Nu ne putem tine de trecut....
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 18 Martie 2013 - 23:19
Robert: impart aceiasi parere cu tine...

Consider ca MB a facut masini bune pina a aparea in 1995 W210... de atunci parca toate au luat-o razna...
0
1
GRED
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 07:49
Hey trezitiva !!!
Lumea din jur se schimba :)
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!