Lexus IS - de două ori către lună şi înapoi
7 Mai 2013, 12:06
Fiecare automobil, înainte de a ajunge în showroom în calitate de model de producţie complet gata pentru vânzări,
trece printr-o serie îndelungată de teste şi rulează mii de kilometri pentru a exclude cele mai mici defecte pe
modelele de serie. Cel mai nou membru al mărcii Lexus, noua generaţie IS, a marcat un total de 1,600,000 km de teste, distanţă
care este egală cu două zboruri
către Lună şi înapoi.
Testarea noului Lexus IS a avut loc pe drumurile publice, la temperaturi cu mult mai mici de 0 grade în emisfera de nord şi călduri insuportabile în emisfera de sud, cât şi pe circuitelede curse precum Nurburgring Nordschleife în Germania şi Fuji Speedway în
Japonia. Principala prioritate în dezvoltarea şi testarea modelului Lexus IS de a treia generaţie, a fost plăcerea de a conduce cu o puternică alură sport, fără a priva din confort, care a fost îmbunătăţit cu un spaţiu la interior mai generos. Potrivit inginerului-şef
pentru Lexus IS, Junichi Furuyama, plăcerea de a conduce este vârful piramidei şi obiectivul principal în dezvoltarea noului IS, în timp ce alte caracteristici au fost derivate din această trăsătură de bază.
Pentru a atinge acest obiectiv, a fost implementată o nouă tehnică pentru a rigidiza caroseria cu ajutorul sudurii cu laser, de o lungime totală de 25 metri, precum şi adaptarea suspensiei, care a crescut rigiditatea laterală cu 20%.

Datorită acestor rezultate, noul Lexus IS poate deveni un succes inevitabil!
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
4
5,667
COMENTARII (89)
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 13:32
si ceva poze cu interiorul ???
spatele aduce un iz de BMW, sau mie mi se pare?
2
1
petro
Chişinău
la 7 Mai 2013 - 13:45
acei mici le zic LESCUS....:))))
1
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 14:09
eprst..))) am intrat odat nu erau pozele din interior , acum iaka sunt ...ggg, operativ
nu ma pot deprinde cu liniile noi de pe plansa de bord a celor de la toyota macar crapi....credeam ca la lexus nu o sa fie da iaca si aici sunt ...cred ca e mai rusit interiorul la lexus CT :
http://www.cartodrive.com/pa/car_galleries/LS/201110-402-zugj-lJrM3FkC1U.jpg
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 7 Mai 2013 - 15:06
Un model veritabil si foarte finutz. Din realitate cu siguranta va arata mult mai bine.Oricum Lexus a dat TONUL la un design UIMITOR care nu exista la segmentul premium. Arata ca un concept de serie, un lucru care restul producatorilor nu vor avea curaj sa faca un concept sa arate aproape la fel dar si fantastic de bine in acelasi timp. Felicitari marii companii Toyota. Se pare ca Concernul Toyota da o grea ,,lovitura sub centura'' celorlalti producatori, cu acest model, la clasa D. IS beneficiaza de tehnologie la cel mai inalt nivel. Si sa nu uitam, spre deosebire de nemti, japonezii nu scot niciodata pe piata cele mai bune creatii ale lor. Sunt capabili de mult mai mult...Felicitari Toyota!!!
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 7 Mai 2013 - 15:10
Oricum este cel mai frumos model al segmentului premium D , mult peste banalul C-Klass cu linii clasice si interioare clasice, mult peste banalul a4 care se invarte in acelasi perimetru cu aceleasi linii clasice de design imbatranit, si mult peste noul Seria 3 care in afara de sportivitate nu are atata creativitate la exterior, doar o forma frontala urata, in rest la hybrizi Lexus ii bate cu brio. Singurul care arata foarte bine in acest segment mai este noul Infiniti Q50 care este fenomenal.
2
1
GRED
Chişinău
la 7 Mai 2013 - 16:10
Le dorim succes! Am inteles ca Lexus a investit enorm in aceasta masinuta fiindca generatiile precedente erau depasite de troika germana...
0
4
petro
Chişinău
la 7 Mai 2013 - 16:51
robert lescus e cel mai bun....
0
4
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 7 Mai 2013 - 17:12
Bordul e ceva nemaipomenit... peste tot suprefete plane bine stilat care emana un "miros" de masina eleganta pentru oameni la costum... o masina ku care nu te faci de ris nici la intrunire, nici in rindurile celor plini de gadjet-uri high-teck.

GRED: Corect, asa si este!

Robert: ce e bun se maninka acasa! :-)
1
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 18:26
Asta pt "desteptii" care pun dislike fara argumente
1.spatele aduce un iz de BMW, sau mie mi se pare?
1.1http://stwot.motortrend.com/files/2011/10/2012-BMW-3-Series-rear-side-view-1024x640.jpg
1.2http://stwot.motortrend.com/files/2012/01/2012-BMW-3-Series-rear-view-1024x640.jpg
1.3http://stwot.motortrend.com/files/2012/01/2012-BMW-3-Series-rear-view1-1024x640.jpg
1.4http://image.motortrend.com/f/photo_gallery/sedans/1207_2013_bmw_active_hybrid_3_photo_gallery/38918347/2013-BMW-Active-Hybrid-3-rear-view-01.jpg
observati ca si antena sau ce mai e acolo pe acoperis e de la BMW .. fiti va rog seriosi si nu spuneti poezii despre abilitatile niponilor in design, ce stiu ei fac bine, dar la capitolul design mai au de mincat maliga...
2. VB_1One, in rindurile celor plini de gadjet-uri high-teck nu te faci de ris, dar de eleganta, pfff.. cei la costum mereu o sa aleaga ceva clasic, cu linii clasice, asta e o copie banala si fara nerusinare a bmw 3 si asta o stiu toti , si pt ea vor opta cei care iubesc adrenalina, gadjet-urile high-teck, si distractia la maxim,,,
3. Robert, tu dai TONUL la fanatism, da sunt bune da sunt fiabile da sunt functionale, si apreciez asta, da nemtii oricum mai mult cistiga, la urma urmei PORSCHE tot se mindreste cu fiabilitate inalta, plus la asta dispune de o alura mai nobila, si un look stilat
4. pute-ti sa puneti cite dislike-uri doriti, atita timp cit nu sunt argumentate mi se formeaza impresia ca stiti ca e drept dar nu doriti sa acceptati realitatea.....
p.s. toyota, "marea" companie desori a lucrat la 0 (zero), asa ca nu-mi spune tu Robert despre garantia mai mare si incercarile jalnice de a se impune pe piata ....
toate cele bune
2
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 18:36
p.p.s. Gred, erau depasite de troica germana pt ca nu-i ajungeau capu sa faca un design unic, audi,bmw, mB sunt toate diferite, asta e diferit numai la partea tehnica...
3
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 19:06
P.P.P.S. cind am vazut bordul la lexus mi s-a format o impresie confuza, dupa ce am rasfoit ceva pagini pe net am inteles ca era un DEJA VU : SPECIAL pentru "desteptii" cu linii drepte :
1. http://static.cargurus.com/images/site/2008/04/02/16/36/2002_audi_a3-pic-38552.jpeg
2. http://media.caranddriver.com/images/media/51/2012-mercedes-benz-slk350-interior-photo-390735-s-1280x782-photo-462958-s-original.jpg
3. http://images.gizmag.com/hero/mercedes-benz-gullwing-interior-shots.jpg
ce spui acum Robert despre Tonuri, eu vad doar un tont, si anume designe-rul de la toyota care doarme la lucru
si ceva despre copii jalnice a celor de la toyota, din nou catre BMW
1. http://www.bmw-borishof.ru/media/Auto/5/Turing/design_interior.jpg BMW
2. http://www.etoday.ru/uploads/2013/04/17/lexus-gs450h.jpg Lexus GS450h
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 7 Mai 2013 - 19:34
@EXpeRT92

:))))=)):)):))=))=))=)):)) ..........................Am ras cu lacrimi :)) =)) la ce '' aberatii ai scris acolo '' :))=)) ........Fierbi de invidie asa-i ? Nu mi se pare ceva '' anormal '' findca Lexus mereu a creat '' invidie '' fanaticilor :)) =)) ...

Da domnisorule stiu, Lexus a copiat si rotile ;) Multumit ? Dar ce sa ii faci omului, atata timp cat '' ii s-a pus pata '' , se revolta ;) . Romanasii '' de calitate '' , adica cei imbracati la sacou, cravata vor avea o parere foarte buna.
3
1
Robert
Bucureşti, România
la 7 Mai 2013 - 19:36
Dar totusi RESPECT, lui @GRED. Desi este fan Mercedes, s-a comportat ca un adevarat fan auto. RESPECT !
3
1
petro
Chişinău
la 7 Mai 2013 - 20:07
rominasii de calitate si imbracati la sacou sunt HANDURASI, bibistriceicrocobasdugati.....
2
3
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 20:42
fanatic esti tu robert, nici nu observi ce scriu eu, am remarcat odata fiabilitaea toyotei si atit mai mult nu poate...
vorbele tale DISPERATE despre invidie si ca toyota poate mai mult dar din niste motive inventate de tine nu o face sunt palavrageli adresate looser-ilor care nu pot mai mult nimic si sunt incurajati precum o fac profesorii in scoli incurajindui pe lenesii de la tabla care nu pot face mai mult....
ca sa fii un lider adevarat si nu ma refer la vinzari pt ca cum au mentionat critici mai mari decit toti cei din moldova , adica cei de la TOP GEAR, in curind CHINA va fi lider la productia de automobile; dar lider in a obtine profit trebuie sa faci mai mult decit poti nu mai putin cum spui tu...aberatii de fanatic, exemplu e si faptul ca nu ai citit atent spusele lui Gred, care a remarcat ca prima si a 2-a generatie IS a fost intrecuta de treimea germana, credema ca si de data aceasta asa va fi , acum mai este si jaguar in forta si infiniti, lexus nu are nici o sansa cu acest model , da rominasii tai ca si toate manele se catai pe tot ce luceste si se imbraca la fel....
2
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 20:46
de invidie fierbi tu pt ca eu am spus ca mai bine imi procur jaguar subaru infiniti...ii invidiez pe cei mentionati si sunt dezamagit de cei de la toyota,
1
3
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 20:47
*manelele

2
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 20:55
tu macar ai accesat linkurile pe care le-am postat sau ti-e frica sa nu dai cu nasul ? te sfatui sa te uiti mai ales la :
1. http://www.bmw-borishof.ru/media/Auto/5/Turing/design_interior.jpg BMW
2. http://www.etoday.ru/uploads/2013/04/17/lexus-gs450h.jpg Lexus GS450h
acestea, daca esti atit sigur, spune fara ironii si glume fara haz ca nu-i nici o legatura intre aceste 2 modele ?
si daca nu ti-i greu uite la Bmw MB Audi Jaguar Infiniti si aratami macar o asemanare innafara de roti ...atunci nu o sa ma mai contrazic cu tine, altfel tot termin, pt ca "pe un DALTONIC nu-l poti invata culorile "
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 7 Mai 2013 - 21:00
Jaguar nici macar nu are un concurent inca pt segmentul acesta D si tu vb de asa ceva.........esti chiar haios, voi fanaticii sunteti atat de disperati incat chiar ma amuza acest fapt :))=)) . Nu eu am inceput sa comentez ca '' disperatul '', ci tu. Dar INVIDIA te roade foarte mult. Am mai spus e si normal deodata ce Lexus joaca tare la toate capitolele, nu mai vb dse fiabilitatea acestuia care se mentine extrem de sus fata de trio.La Hybrizi face praf pe cei 3 fara prea mare efort, la imagine si exclusivism face din nou terci pe cei trei, si multe alte aspecte . Dar poti sa continui , chiar ma amuzi intr-un mod placu :)) =)) ......... :))=)) . De fapt pe site-urile Romanesti , ma enerveaza disperatii, dar tu chiar esti simpatic la fel in care te hazardezi aiurea, dar probabil si tu stii ca nu-i adevarat ce spui.......te rog continua, fa-ma sa rad in continuare.
2
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 21:04
Piataauto, imi cer scuze, putin abuz din partea mea...m-am dus de val, am impresia ca special ma inerveaza, numai flame, flood si trolling din partea sa...
imi cer scuze, mai mult (o sa incerc) sa nu se repete
2
3
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 21:10
nu mai continui pt ca tu nici nu citesti tot ce scriu, mergi pe sarite, cind am spus Jaguar mam referit la marca in genere nu la segment, si daca ai fi atent si ai accesa linkurile care dovedesc spusele mele ai observa ca la fel este vorba de alt segment, nu de cel in care se afla IS, si in sfirsit TOTI au observat ca te dai cu fundul la gard cind cineva te ROAGA sa raspunzi la o simpla intrebare fara trolling.
2
2
Mihail
Chişinău
la 7 Mai 2013 - 21:14
EXpeRT92 hai lasa bre mai moale... daca aduce spatele a bmw ap ....
si daca lexus nu a avut un design unic... aici to4na ai dato in bara ...

noi lu robert ii dam pace din motivele noastre ;) ... da tu daca te pui cu dinsu apoi nici tie nuti ajuge o doaga...
1
3
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 21:15
Un troll este un provocator fără cauză, cineva care lansează o discuție cu scopul de a recrea un conflict de idei. Uneori, conflictul devine amuzant pentru troll, dar aproape niciodată pentru participanții inocenți.
Troll-ul se folosește de subiecte clasice, cunoscute pentru pasiunea pe care o pot genera și pentru imposibilitatea de a le argumenta definitiv. Adesea, troll-ul se folosește de subiecte specifice comunității în care dorește să stârnească zâzania, cum ar fi regulile sau eticheta. Atunci când întâmpină rezistență, de cele mai multe ori troll-ul nu se va adresa unei singure persoane ci audienței, într-o speranță de instigare a acesteia în ajutorul său. De aceea el va răstălmăci de cele mai multe ori mesajele și le va modela cât mai tendențios prezentând această "dezvăluire" publicului larg cu scopul de a defăima.
Troll-ul atacă orice formă de autoritate care îl împiedică să creeze zâzanie folosind expresii cheie cum ar fi: cenzură, comunism, libertate de exprimare.
Denumirea de troll se poate aplica și mesajului menit să agite spiritele.
Câteva exemple de subiecte tipic troll:
Există Dumnezeu, sau extratereștri, sau comunism adevărat...
Linux e mai bun decât Windows sau Mac OS sau Solaris sau...
Americanii, germanii sau indienii sunt mai deștepți decât rușii, francezii sau japonezii...
Termenul de troll provine din limba engleză, de la trolling, tehnică de pescuit ce implică întinderea unei momeli și plimbarea acesteia dintr-o barcă în mișcare.
Fața de trol, cunoscută în engleză ca „trollface”, sau „coolface”, este uneori folosită pentru a indica troling-ul.
2
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 7 Mai 2013 - 21:18
Mihai, daca aduce a BMW atunci nu se mai poate de vorbit de design unic, e evident ..
de doaga am observat si eu ca deam o eu razna, abia acum o ajuns ceea ce doreste sa faca el...
2
2
Robert
Bucureşti, România
la 7 Mai 2013 - 21:37
@EXpeRT92, cand vei posta niste comentarii elaborate si cu caracter personal , atunci iti promit din toata inima ca te voi citi cu placere. Insa ce sa citesc de la tine ? Niste banale link-uri de pe net ? Asta si un prescolar o poate face foarte usor. Te las in depresia ta. Pur si simplu cu tn nu se poate discuta fiindca este prea '' obsedat '' , la felul in care postezi comentariile ma face sa cred ca de atat esti in stare. Chiar nu imi place sa ma tiganesc, iar eu cred ca am fost am fost chiar foarte bland cu unii care resping adaptarea si acceptarea altor idei si tot ce stiu este: copie Lexus, Toyota produsa in Turcia, Rusia, India, MB etalonul clasei, mult peste (bineinteles fara argumente), intrebari idioate offtopic,comparari idioate gen Avensis vs IS , comparari idioate gen 4Runner '' nu-i luxos '' , China/chinezarii, Toyota un jeg de masina, GT-86 praf pe ''drumurile noastre ', BMW , Audi A4 mult peste IS, etc etc etc.
3
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 7 Mai 2013 - 21:54
EXpeRT92: bre da tu esti expert nu shaga... daca ai ajuns sa compari antenele :-)) :-))
3
2
Robert
Bucureşti, România
la 7 Mai 2013 - 22:01
@VB_1ONE, eu i-am spus ca este comic in contextul lui '' obsesiv '' spune numai balacareli, chiar mai mult ma face sa rad. Daca as gasi astfel de oameni in realitate, zilnic le-as da de baut numai ca sa ma bine dispuna toata ziua :))=))
3
1
Robert
Bucureşti, România
la 7 Mai 2013 - 22:04
DAR totusi, ce '' rusine '' din partea celor de la Lexus sa copie '' antenele '' auzi tu , ce greseala enorma au facut. Ba mai mult vad ca au copiat si rotile dupa BMW =)) .Si deschiderea usilor sunt si ele copiate dupa BMW :)), iar presurile de la picioare sunt copiate dupa BMW . La fel si RADIO =))
3
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 7 Mai 2013 - 22:16
EXpeRT92: asa scrii de parca Lexus este ideia nerealizata a inginerilor de la BMW... makar taci! chiar nu se vede nici o linie de caroserie asemanatoare, dar nu inka sa mai zici ca e copia seriei 3 din spate. Ti-ai luat Audi-li tau A3 din anii 2000 si fate la orizont... daca seamana makar 1/10 bordul ap poate ai incurcat domeniul in ce esti expert, fara suparare amice!!!
2
3
petro
Chişinău
la 8 Mai 2013 - 08:41
cineva este obsedat de masinile japoneze...
2
1
GRED
Chişinău
la 8 Mai 2013 - 09:06
Am lipsit o seara si se vede ca a fost o lupta crâncena aici. Fata mașinii ma impresioneaza - spatele o sa se invecheasca repede din punct de vedere e designului. Dar dupa cum se zvoneste pe forumurile auto, expertii zic ca e mai greu si mai complicat sa faci designul pe spate a masinii si nu inteleg de ce - probabil stiu ei ce stiu. Mi se pare ca la acest model s-a gasit cumva solutia si este o continuitate a partii frontale.
0
4
Alexei
Rezina, Moldova
la 8 Mai 2013 - 13:37
VB_1One, am mai spus-o odata si ma mai repet , nu ma supar, fiecare are dreptul la opinie, eu pe a mea am expus-o..
GRED, deacord, fata e minunata, spatele- deja e vechi...
petro, sunt obsedati rau de tot...
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 Mai 2013 - 14:59
Alexei: E in ordine atunci :-) Numai bine! ;-)
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 8 Mai 2013 - 15:26
@Alexei, aka EXpeRT92.. Ti-ai schimbat nickul ? Probabil te-ai gandit ca nu prea are sens nickul vechi cu propriile aberatii postate asa-i ?:)) .......In primul rand felicitari pt nickname, e mult mai realist acum.

In al doilea rand, sper sa scapi de DEPENDENTA ;)
2
1
constantin
Bălţi, Moldova
la 8 Mai 2013 - 16:47

cineva este obsedat de masinile nemtesti
2
2
constantin
Bălţi, Moldova
la 8 Mai 2013 - 16:48
care fac probleme din toate punctele de vedere:((
1
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 8 Mai 2013 - 18:01
Constantin, daca ai fi mai patrunzator ai observa ca se vorbeste si de alte marci, pe care le-am remarcat, Jaguar, Infiniti....si in plus cred ca se vede bine cine incerca din rasputeri sa produca conflict si probleme, si turba pt ca este evitat.....))))
1
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 8 Mai 2013 - 18:10
VB_1One, Toate cele bune! :-)
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Mai 2013 - 20:43
@Alexei, hai ca s-a facut tarziu

Omule, ai avut niste argumente trase de par de foarte multe ori, pana sa-mi compromit eu comentariul ai facut-o mai degraba tu de atatea ori, chiar pana la " nu pot sa suport o marca care acu 80 de ani i-a finantat pe nazisti", extraordinar, altceva nu gaseai...si da, ai insiruit de mai multe ori nu numai acum o sumedenie de linkuri asta ca sa demonstrezi ce? Sa-ti arati nu stiu ce frustrari? Si nu de putine ori chiar iti place sa mai si dezinformezi, esti un tip inteligent care stie ceva istorie auto, nu sunt intamplatoare, dar este in regula, mie unul nu-mi displace sa am astfel de discutii, stii tu...discutam, spunem una alta :D
2
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 8 Mai 2013 - 21:09
Robert, o discutie se bazeaza pe respect reciproc, de la tine am avut parte numai de trolling, daca am "insiruit o sumedenie de linkuri" inseamna ca asa a trebuit, astfel am incercat sa-ti arat ceea ce am vrut sa arat, dezinformare din partea mea nu am observat, critica da...
Despre nazisti, nu am inteles ce vrei sa spui .. " nu pot sa suport o marca care acu 80 de ani i-a finantat pe nazisti" asta am spus-o eu?????? fii serios baiete, si mai ai curajul sa vorbesti de dezinformare ... eu sunt din MOLDOVA, locuiesc intr-o regiune rusificata si nu folosesc, nu am folosit si nici nu o sa folosesc cuvintul " acu" eu spun "acuM" te compromiti singur pe tine HaHa, esti patetic )))
mie insa imi displace sa tin discutii cind nu sunt macar ascultat (citit in cazul nostru)
Bafta in Continuare , eu trec in opozitie ))
1
1
Amator
Chişinău
la 8 Mai 2013 - 21:18
Im pare rau ca putini din cei prezenti au pareri obiective adica mai bine zis tind spre o gindire obiectiva.
Referitor la masini fiecare isi alege masina dupa placul si moftul sau.
Orice model are problemele sale asta a fust, este si va fi. E gresit de spus ca un model e mai bun ca altu din segmentul sau ( in cazul dat ma refer la clasa premium IS, C-class, Seria 3, A4).
2
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 8 Mai 2013 - 22:00
Amator, sunt deacord cu afirmatiile tale, dar vezi ca unii spun ca toyota e cea mai buna, ca anume IS da tonul in acest segment fara a-si da seama ca in acest segment este ralativ nou, unii producatori deja obtineau profit cind IS era inca talmacit in atelier; ca IS e cel mai suprem, de parca C-class, Seria 3, A4 sunt doar niste jucarii sau si mai rau, cum reese din spusele unora ---sunt doar pt practica la mecanici , mereu se strica, nu au stil, nu-s functionale etc...
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Mai 2013 - 22:49
@Alexei , bai omule. Scuza-ma ca iti zic dar tu trebuie sa mai inveti ma mult despre acest domeniu. Cand Lexus rupea vanzarile in SUA, Audi , Mbz si BMW erau o intarre destul de timida.

Cat despre expresie, daca nu iti dai seama, eu am folosit special ghilimelele de rigoare, deci daca ai inteles bine daca nu la revedere. Am mai zis ca eu ascund foarte multe secrete, ironii in unele postarii mai mult de dragul fanaticilor DEPENDENTI ca tine. Chestia este ca trebuie sa mai rumegi idei in privinta '' lumii auto '', nu sa stai toata ziua holbat cu ochii in poze si cu idiotenii gen ADAC, si alte bowers-uri inrudite . Caliatatea si pasiunea omului se vede din ceea ce stie el si din ceea ce cunoaste si de cunostiintele descoperite pe pielea lui nu din linkuri. Si nu am spus niciodata ca ''Toyota este cea mai buna '', e indeajuns sa fie mai buna decat restul nu neaparat cea mai buna. Insa cum elevul devine mai intelectual decat profesorul, aici Toyota are o stampila de lauda. Is nu numai ca da tonul in acest segment, insa este cel mai fiabil autoturism premium al segmentului D , in caz ca nu stiai, si singura marca a carei fiabilitate nu a scazut de la an la an. Asta sa iti stea bine in cap. In plus BMW mai are de invatat de la Toyota sa produca sisteme de propulsie hybrid adevarate nu '' partiale '' cum are MBZ pe S-Klass, ai inteles mestere ?

O seara placuta !
3
1
petro
Chişinău
la 8 Mai 2013 - 22:58
robert daca cineva iti ofera 50000 de euro cu scopul ca sati cumperi o masina, strict masina, ce masina iti vei lua, numai sincer
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Mai 2013 - 23:37
@petro draga cu cea mai mare placere iti voi raspunde. De fapt nu as avea nevoie in mod special de 50 k euro, dar hai sa iti raspund.

Mai eu sunt cam exigent in ceea ce priveste achizitia unei masini noi. In primul rad prima data ma duc si mai uit in service-ul reprezentantei, si intreb cate masini au vnt pt reparatii de tinichigerie, cate pt revizii tehnice si cate pt reparatii mecanice, apoi eu imi voi forma o concluzie proprie. Dupa aceasta concluzie ce tine de fiabilitatea masinii, ma voi duce la Showroom-ul marcii respective si voi testa modelele si voi face mai multe test drive-uri de la mai multe reprezentante asta pt a-mi forma o parere gen :Confort, tinuta de drum, ergonomie, robustete , samd.

Apoi eu mai am un lucru pe care chiar ma intereseaza la o masina : Sa fie simpla, fiabila si decenta . Pe mine nu ma intereseaza sa fie hight tech, ci sa imi pot face treaba din A in B de zi de zi fara sa stiu ca va avea mari probleme cu ea.....Bun acum ca ti-am zis toate acestea hai sa iti fac pe plac si sa iti spun ce mi-as cumpara cu 50 k euro.

Cu acesti bani poti sa iti achizitioneti o marca premium , la cre la fel ca si mai sus as proceda in acel fel, si cum 50 K euro nu mi-ar ajunge de un GS nou si nici de un IS decent dotat , as alege fara ezitare un hybrid . Ori o Toyota Auris HSD ori noua Mazda 6 SkyActive.
1
1
GRED
Chişinău
la 9 Mai 2013 - 07:11
Hey guys! Nazismul sa-l lasam dracului. Stim noi bine ca cine nu conlucra era terminat
0
2
GRED
Chişinău
la 9 Mai 2013 - 07:29
Acuma referitor la contrariile care se duc aici japoneze vs nemtesti nu e corect. Mai bine vorbim de vendori in parte ca si nemtii si japonezii au rahaturi. Si MB are modele de rahat dara altfel nu are cum sa fie fiindca nu poti strabate noi segmente daca nu risti sa introduci modele noi. De exemplu Honda au fiabilitate - ce segmente de exemplu Honda risca? No sa prea gasiti si daca si facut ceva nu e comparabil cu ce au facut alte marci renumite.
Mie Lexus imi place dar este un DAR la mijloc - de ce folosesc motoare si platforma Toyota!? As prefera sa fie complect diferit.
Lexus acuma se lauda cu titlul din stire! Foarte super. MB-ul are de prin anii 70 are slogane gen "to the moon and back".
Acuma vreau sa ma contraziceti - Nu vreau sa fiu rau, dar marcile japoneze au copiat la greu tot ce era european. As merge totusi pe inovatia germana.
Robert o sa-mi scoata hibrizii in fata si fiabilitatea - dar eu o sa-i spun ca nu sunt genu de om care vreau sa am o masina de varsta mea si sa merg cu ea pana ma voi face mosneag de 75 de ani. Si nici la service nu prea trag cu MB-ul meu care merge prin gropi si are peste 320 mii. Eu fac peste 50 mii pe an.
De aia eu prefer Honda si Subaru vs Toyota/Lexus ca au mai multa pasioune si individualism. Si mai am o parere de ce Toyota trece in topul fiabilitatii asta e doar o statistica baeti - posesorii de toyota de la aygo/yaris pina la Camri sunt foarte "cuminti". Oamenii care procura acesta marca sunt oameni linistiti, folosesc masina in loc de troleu prin oras (nu ca mine in loc de avion pina in Moscova/Kiev sau Roma), sau daca chiar ese pe autostrada nu trage des chiar prin MD cu 170 cum o fac eu sau cumnatu meu cu un BMW seria 5. Daca nu credeti faceti o cautare pe mobile.de sau autovit s vedeti ce rulaj au toyotele si ce rulaj au MB-urile. Si nu am prea auzite multe cazuri sa treaca cineva de la MB sau BMW la toyota. Invers - DA!
1
4
petro
Chişinău
la 9 Mai 2013 - 08:25
444 ca sa raspunzi la o intrebare miai povestit o pagina, ca abia la final sa aud ceea ce era in intrebare,
apropo robert te invit la ziua victoriei in PMAN din chisinau, sau voi tineti doliu de 9 mai?
1
1
petro
Chişinău
la 9 Mai 2013 - 08:27
gred nu esti unicul cu asa parere....
1
1
constantin
Bălţi, Moldova
la 9 Mai 2013 - 09:17
GRED
Trec si foarte des, avind in vedere scumpirele fregvente la carburanti si la service.Chear nashul meu recent a trecut la Toyota de la BMW e multumit si s-a indragostit in marca data dupa ce a facut in jur de 1500 km cu a mea in afara tarii,nu a stat mult pe gind si-a facut alegerea corecta asa ca GRED nu stau lucrurile asa cum spui.Referitor la intrebarea ta:de ce folosesc motoare si platforma Toyota!? E FOARTE SIMPLU, SUNT FOARTE BUNE GRED.Ce fel de MB ai?daca nu e secret.Cindva imi placeau mult aceasta marca dar multe persoane au ramas dezamagite de marca data,unicul 124 pina in prezent face fata la tot ,eaca asa GRED!
1
1
GRED
Chişinău
la 9 Mai 2013 - 09:31
W203 din 2001. Nu-i secret am mai scris pe forum. Masinuta asta ma satisface perfect la un consum de 4.7 - 5 litri la suta de km chiar si cand merg cu peste 140 la ora.
Am avut si 190 (cred ca e cel mai fiabil model care la-m avut), si 124 si Honda Accord si Vaz 2108 :) si altele ...
Nu am zis si nu zic ca nu-s bune Toyota. Fiecare isi alege dupa prejudecatile si inchipuirile sale.
Referitor la 124 eu pot sa te contrazic si sa-ti spun ca 123 a fost mai bun si taxistii din Berlin au facut si meeting in fata la Daimler ca au scos masina din productie din cauza ca 124 era mai putin fiabil din cauza suspensiei indepentente si complicate pe spate asa ca ... nu neaparat ma tin de trecut dar ma uit cu stima si respect la orce. Vreau sa-ti zic ca MB nu si-a pierdut farmecul si fiabilitatea chiar de alta data. Nu asculta moldoveni/romani care procura MB-uri de pe taxi avand 100 mii la bord in realitate apropae toti la reprezentanta au surpriza sa auda ca rulajul a fost dat inapoi. Dar marci de rahat au fost dupa cum am mai spus - Primul A class, Primul ML si altele. Mai nou si rahatu de CITAN... Crede-ma ca nu am asa multi bani sa-mi permit o masina ne-fiabila. In acelasi timp vreau si putina putere, izolare fonica, finisaje, confort si frumusica pe deasupra...
1
2
GRED
Chişinău
la 9 Mai 2013 - 09:42
Apropo eram tentant la un Avensys sa Camry dar nu mi-a placut cum merge - sincer. Sunt multe de scris. Fiabilitatea p-u mine e sa nu ma lase in drum dar asa o bara stabilizatoare sau alte chestii nu ma deranjeaza. In schimb cum merg eu prin gropicele fara sa le aud si cum negociez in curbe nu prea vad toyota sa-mi schimbe parearea. Daca vreau o masina ieftina si cat de cat fiabila mai bine procur Dacia sau Renault. Mai este o alternativa - Lexus dar am inteles ca un Lexus de peste 8-10 ani cam skartzaie tot in el poate-s prejudecati si GS nu are diesel din pacate.
1
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 9 Mai 2013 - 09:51
Constantin, eu pina nu demult eram fan Toyota si la fel ca Robert ma uitam cam de sus la MB si mai ales la VW, dar in ultima vreme, de cind Toyota o luat-o razna, si MB si VW au inceput sa produca ceva demn de pretul care-l afisa, pot sa spun ca s-au egalat pt mine , accentuez pentru MINE, pentru ca Toyota s-a europenizat iar nemtzii s-au scumpit eu aleg Subaru, mai ales ca au intrat in forta acum cu un design placut, agresiv dar in acelasi timp si temperat nu ca 4runner care parc l-o muscat cineva de cur si s-o palit cu fata intr-un perete, honda pt mine e scumpa, maZda la fel, comparativ cu Subaru e mai scumpa si nu-mi plac formele noi. Daca as avea bani destui pt ceva LUX a-si opta pt un MB de la Brabus sau AMG sau pe ceva cu alura Engleza (ce stiu ei pai asta e sa produca LUXUL in automobile) , asta numai in cazul cind ajungi sa mergi cu automobilul numai pt placere , altfel numai Subaru la moment!!!
1
1
constantin
Bălţi, Moldova
la 9 Mai 2013 - 11:19
Eu sunt medic de profesie, am bolnavi care se ocupa cu repararea masinilor si va pot spune ca datorita lor am inceput sa indragesc aceasta marca initial ma uitam si eu la W203 si mai ales la un E46 datorita sotiei mele care e mare fana BMW dar pacientii mei mecanicii mai "abatut " de la aceste marci datorita defectiunilor destul de fregvente mai ales la E46,si mi-au recomandat sa aleg Toyota stii ca sunt incintat de ea ,felul in care merge,e destul de comfortabila absoarbe foarte bine denifelarile si e economa.Unicul lucru care ma deranjeaza la ea este ca poate metalul e prea subtire fata de o nemtzoika acest lucru e un minus mare,in rest e ok pentru mine.Fiecare cu preferintele sale,de-as avea bani mai multi nu cred ca voi trece la MB colegii de lucru sunt extrem de nemultamiti,rude,prieteni
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 9 Mai 2013 - 13:49
@petro, mai bine bucura-te ca ti-am raspuns. De obicei nu o fac fiindca timpul nu imi permite.

Da @GRED '' raspunsul il stim deja '', MB este '' un etalon '' :))

Mi se pare normal ca singurele marci premium autentice sa fie MBZ si BMW, nici nu te poti gandi la altceva, "number one and number two" , restul sunt "mambo number five" si nu in ultimul rand un model special Haudi A8oua, un etalon la clasa de lux, la fel ca @Alexei care este un etalon pe PA, sunt lucruri de necombatut, punct.:)) =))

Si mai se spunea la un moment dat ca nu exista '' pseudo'' . Nu exista "pseudo"?? Exista exista, cum exista si pseudo-fani, pseudo-cunoscatori , etc...

Acum daca le-as vante o lista intreaga, ar sari peste randuri ca iepurii fara sa citesca...... Marog nu conteaza, dar chestia este ca si eu pot sa fac '' demonstratii '' gen : BMW x6 care a copiat design-ul de la SSang Yong Actyon care a fost lansat inainte ca x6 sa apara, BMW seria 1 care a copiat stopurile spate dupa Polo, si multe alte exemple asemanatoare. Insa ce sa demonstrez ? Chir nu inteleg ce vor altii sa demonstreze ? Mda.
2
2
constantin
Bălţi, Moldova
la 9 Mai 2013 - 13:53
Robert_444 nu te supara de intrebari Citi ani ai? Cu ce te ocupi? Intreb din simpla curiozitate.Merci anticipat!
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 9 Mai 2013 - 14:06
@constantin .......................in septembrie implinesc 34 . Cat despre ocupatie mai putin conteaza lucrul asta , dar ca o idee . Am ocupatie '' in domeniu '' . Numai bine !
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 9 Mai 2013 - 14:35
@Robert, daca tu sari ca iepurele fara sa citesti, sau in cazul meu fara sa accesezi link-urile, nu inseamna ca toti o fac....eu cred ca suntem aici ca sa analizam ceea ce ne propun producatorii auto si sa tragem concluzii.. nu sa laudam cu fanatism orb orice jucarie produsa de un brend sau altul..
BMW x6 nu mi-a placut niciodata, prefer BMW X5 (E70), si uite vezi nu am stiut ca a copiat design-ul de la SSang Yong, am accesat google si vad ca este legatura intre ele, de seria 1 acolo ca si la IS numai unele idei legate de marca , in rest , daca sa ei un tot intreg nu se primeste BMW, mie nu-mi insufla seriozitate, parc e un Mini Cooper , mai au de lucru!!!
0
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 9 Mai 2013 - 14:37
p.s. etalon din mine ca si din tine, fara suparare, dar critici din noi .....
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 9 Mai 2013 - 15:08
@Alexei, ti-am citit primele randuri din postare.........CORECT iti dau dreptate aici, numai ca multi nu isi expun sub lupa analizei detaliile cu privire la realitatea care ii naruie.

Ma bucur ca ti-ai dat seama, si nu m-ai mai citit iar pe sarite. Bun asa !

Dar am uitat sa punctez ce a zis domnisorul @GRED, si ma amuzat pe alocuri chiar.

Cika :'' GS nu are diesel din pacate '' , pai scuza-ma sa conduci un Lexus diesel este ca si cum am conduce un Rolls Royce TDI sau un Aston Martin echipat cu un diesel de trei litri....pur si simplu nu se face.Daca vrei o masina de 70.000 euro care sa consume 5 litri de motorina poti oricand sa-ti cumperi un BMW 525d sau un Audi A6 2.0 TDI, modele care afiseaza recorduri la capitolul autonomie insa care la sfarsitul zilei sunt doar un concept nefericit al industriei auto germane de a impaca dorinta clientilor europeni de a conduce masini economice premium.

Ahhh si ca tot vorbim de GS, haide sa iti raspund de ce zic eu ca este superior triadei .Fiindca nu stiu daca ti-am spus dar chiar am avut deosebita placere de a testa noul GS '' cu ocazia portilor deschise '' anul trecut, ceea ce mi-a lasat o amintire f placuta.

Rafinamentul in primul rand.

Inca din primele momente urcat la bord nu putem sa nu observ faptul ca noul Lexus GS este fara nici un menajament mai bun calitativ decat un BMW Seria 5, un Mercedes Clasa E sau un Audi A6. Pur si simplu cand vine vorba de calitate de fabricatie si mai mult de calitate perceputa masinile din aceasta clasa a celor de la Lexus ofera tot ceea ce este mai bun. Iar intraga plansa de bord este realizata din spuma poliuretanica de cea mai buna calitate, iar celelalte parti sunt acoperite cu piele cusuta impecabil. All around noua masina a japonezilor stabileste noi standarde de calitate intr-un segment premium care este domniat de ani buni de zile de modele germane. Si da interiorul unui Lexus GS este superior unui Audi A6 2012 ( asta ca sa nu aducem in discutie clasicele E-Klass si seria 5 care au fost lansate in 2010/2009 ).

INTERIOR

Noul GS250 trebuie sa fie admirat fara nici un menajament din spatele volanului deoarece aici se gasesc cele mai multe inovatii de care se pare are nevoie un sofer premium.

La prima impresie am putut spune ca am fost oarecum impresionat de cel mai mare display al industriei auto, un monitor de 12.3 inch care este pozitionat deasupra consolei centrale. Sistemul multimedia este usor de folosit datorita unui joystick patratos montat pe consola centrala imediat unde se termina cotiera.Cu acest sistem pot spune ca Lexus poate sa se mandreasca chiar si in fata unor masini mult mai scumpe precum Mercedes Clasa S sau BMW Seria 7 prin simplu fapt ca a introdus in industria auto "plasma" ideala iubitorilor de gadgeturi.Urmatorul punct care este clar superior lui BMW sau Audi este instalatia audio semnata de americanii de la Mark & Levinson, sistem care ofera o putere reala de peste 450 W. Fidelitatea sistemului este la un nivel superior celei de la BMW-ul Seria 7 Harman Kardon sau Beker-ul lui Mercedes.


Dupa ce m-am acomodat cu pansa high tech a masinii trebuie am aruncat o privire putin si la psagerii din spate care primesc in premiera pentru acest segment o comanda independenta sistemelor multimedia si a instalatiei de aer conditionat. Aceste sisteme sunt accesate de cei din spate doar dupa ce se escamoteaza cotiera centrala a banchetei.

Acum ca o concluzie sa iti spun PRO si Contra ce parere mi-am facut eu odata urcat la bord :

PRO

Calitate de fabricatie mai buna decat cea a unui BMW Seria 5 , Audi A6 si Mercedes-Benz E-Klass

Motor pe benzina aspirat, performant si extrem de rafinat

Sportivitate reala

Consum decent de benzina

Cutie de viteze fara cusur

Sisteme multimedia top of the class

Spatiu interior superior modelelor germane

Fiabilitate tehnica superioara orcarui BMW Audi si Mercedes

Exclusivitate superioara masinilor germane

CONTRA

Pretul versiunii de fata mult prea mare fata de concurenta Germana

Niveluri de echipare cu o diferenta mare de costuri

Valoare de revanzare mica intr-o tara unde 80% din masinile BMW si Audi sunt 2.0 diesel!
2
2
Robert
Bucureşti, România
la 9 Mai 2013 - 15:13
Modelul testat GS250 , desi as fi dorit GS450 Hybrid , ar fi fost o idee mai rafinat si silentios :D
2
0
Mihail
Chişinău
la 9 Mai 2013 - 16:26
baeti hai da sa nu lungim mult tema ... ca deaici scrii o biblioteca ... doar ca pentru "destepti" ... :)...

datele de vinzari spun foarte multe lucruri ... chiar foarte multe ... poate 1 di 10 sa nu stie pentru ce a ales o marca anumita ... dar in general se intelege foarte bine ...
multi si acum folosesc istoria pentru ca caracteriza prezentul dar e cam departe...
da ,pina prin anii 2000 nemtii erau un monopol in industria auto... dar lucrurile sau cam schimbat...



1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 9 Mai 2013 - 16:54
Alexei: intr-adevar... noile modele Subaru fac furori! Se simte fiabilitate si ceva confort in ele. Eu sa fiu sincer totnu as prefera o masian care sa ma proiecteze dintr-o parte in alta prin salon. Imi plac masinile moi la suspensie. Impreza nu e una din ele, o stit ku toti probabil... e o masina ca o fiara ce astapta sa intorci keia si ea sa intre in actiune zburind orizonturile... Ca o masina ceva mai comoda si sa zik asa - mai de zi ku zi e Legacy. E placuta la imagine, puternica ca sa nu te lase intr-o situatie imprevizibila si cum fara Symmetrical AWD care iarna e folositor? Prefer si masini engleze, ba kiar imi plac nespus pentru rafinamentul lor si alura de lux al interiorului. Problema cea mare parte tehnica si anume motoarele care la masinile anilor 2000 intra in probleme peste cap. Vad multe "englezoaice" pe site-uri de vinzari auto cu motoare de la Honda, pentru ca cele standard au cedat demult. Pacat pentru ele! BMW mai nu as crede ca ar fi furat ceva de la Ssang Yong, inka si de la cine... :-D

GRED: sunt deacord cu unele nuante... si in genere, am observat ca parerile noastre coincid deseori, ti-am zis ca uneori parca imi furi gindurile :-) Am vazut eu pe mobile.de ce parcurs au taxiurile... :-D Audi A6 Avant din 2003 avea 832.000km Eu am ramas ku mandibula la podea :-D Vad ca ai nostri mai kumpara inka Touran, Zafira si E-class in kulori bej ku salon tapitat cu piele.. :-D Unu ba kiar mi-a zis ca a luat-o anume din aceste motive: culoarea i-a placut si se potriveste ku pielea neagra! Ei hai ka-i bun! :-D
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 9 Mai 2013 - 18:10
Foarte CORECT mai @Mihaitza :D


@VB-1ONE, citind primele fraze din postarea ta, eram cat pe ce sa iti dau dreptate, dar cand am ajuns la ultima fraza, m-ai dezamagit :))

Bun 832 k km rulati nu vor spune despre aceea masina ca este fiabila avand in vedere ca nu stii concret detaliile cum si de unde pana unde a ajuns la acesti km parcursi. Toata treaba sta asa :

Eu imi achizitionez o masina de nou, si o folosesc timp de 10 ani. In acesti 10 ani, eu am facut cu ea 800 mii km din care pot sa ma laud sau NU, ca ea s-a dovedit fiabila pe tot parcursul acestor ani. DC ? Fiindca ma pot declara printre ghinionistii cumparatori care au revizuit motorul de 5 ori si au inlocuit piese la greu pt a ajunge la acesti km, Deci ? Aici deja nu mai se vede adevarata fiabilitate a masinii, aici se vede adevarata chibzuinta a omului de a o intretine in continuare.
2
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 9 Mai 2013 - 19:13
Robert, Jos palaria, uite asta am vrut sa citesc...Deodata asa nu se putea? Fara ironii si nustiu ce mai poti sa ascunzi ...
Am citit cu cea mai mare placere tot ce ai scris , nu cu tot sunt deacord dar iti respect alegerea, acum vad ca esti un fan si nu doar un troll care incinge spiritele pe forumuri !!! Chiar iti multumesc ca ai analizat asa clar macar un model!!!
0
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Mai 2013 - 01:58
Cu ce Robert nu esti de acord, poate discutam si ajungem la un numitor comun? :-)) Crezi ca X6 e plagiat de pe Ssang Yong sau la altceva te referi? Dupa parerea mea, companiile de taxi din Germania sunt foarte responsabile de parcul sau auto si de intretinerea acestora, doar ele le asigura untul de pe piine :-) Si cred ca daca era mereu deservita la timp, ku piese, lubrifianti si carburanti de calitate, atunci si motorul poate servi atitia km. In miinele unui cetatean de-al nostru precis nu ajunge la asa kilometraj :-D Kiar as fi vrut sa va arat starea deplorabila in care se afla... insa nu am gasit anuntul!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 10 Mai 2013 - 13:10
@VB_1ONE,

Daca m-ai fi citit cum trebuie si nu pe sarite, ai fi observat ca am spus clar ca '' nu vreau sa insinuez verzi si uscate '', ci doar ca pot demontra si eu cu aceleasi afirmatii aberante ca si userul @Alexei , de aceea am si dat cateva exemple de plagiat ale nemtilor. Cand vii cu toata obsesia si spui ca un model care nu are cu nimic legatura despre ceea ce spune el, spui ca seamana stopurile sau atentena mi se pare aberant. De aceea am inceput si eu cu exemple puerile.

Ce nu am fost de acord cu tine a fost cu numarul de km rulati. Findca exact cum am mai spus mai sus, acesti km se poate sa ii fi dus in sarcina adica prin interventii tehnice ceea ce denota intr-un mod agresiv fiabilitatea masinii. ( partii tehnice )
3
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Mai 2013 - 13:32
Robert: Daca intretii masina regulat cu ceva bun, te duce la un numar mare de km parcursi...ceea ce fac companiile serioase germane. Nu te ascult pe tine, pentru ca stiu din proprie experianta. Nu m-ai convins!
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 10 Mai 2013 - 13:59
@VB_1ONE, Ehhhhh aici parca mai vii de acasa. Asa da , chiar te cred. Odata ce o intretii corespunzator si ii revizuiesti motorul este logic ca nu se va strica. Dar asta nu inseamna ca este fiabila. A fi fiabila inseamna a tine '' la tavalela '' indiferent de conditiile cu care a fost rulata '' extreme '' sau mai putin extreme. Dar iti respect opinia odata ce stii tu ca ai vazut din experienta ta, te cred. Nu as avea dc nu . Drumuri bune tuturor !
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Mai 2013 - 14:54
Robert: Imi pare bine ca m-ai inteles! Cit de buna nu ar fi masina, daca nu ingrijesti - SE DISTRUGE!!!
0
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 10 Mai 2013 - 16:23
VB_1One, un cunoscut a avut odat o honda de prin 90 nu mai tin minte ce model, dar cred ca nu importa, a mers cum a procurat-o cu 80000 km la bord pina intr-o zi nu i-o chicat roata . Nu o schimbat uleiu nu o schimbat filtrele, nu o schimbat nimic ...numai benzin turna si atit..a trecut de 200 000 km, si asa si o vindut-o,,,
Un VW de pe acele timpuri, un opel, un peugeot etc. in asa conditii mure pe veci... la honda motoru lucra!!!
Mama mea a mers cu Mazda 626 GLX 1987-- 50 km numai cu a 2 treapta (de la rezina la orhei) a juns repede ceea ce confirma ca a condus la turatii inalte si motoru nu a suferit delok nici macar nu s-a supraincalzit...
Cum sta treaba acum la acest capitol la automobile noi nu stiu...nu prea aud asa intimplari..
Mazda aceea a adus din drum 2 MB, cu defecte, 2 Golfuri cu cutiile crapate si un BMW seria 5 cu starteru mort.. si odata a tiriit un ZIL 4 km
am vindut-o din acelasi motiv ca si cu honda, o inceput sa cada rotile si nu era rentabil s-o restabilim!!!
0
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 10 Mai 2013 - 16:26
ACCENTUEZ pt cei care nu citesc atent, dar spun ca nu citesc eu si cica sar peste rinduri ca sa nu se bucure..
automobilele mentionate sunt din perioada 1980-1995. acum e alta perioada...
1
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 10 Mai 2013 - 16:31
p.s. am uitat sa spun de Vaz, 2108 Lada in conditii asemanatoare dar semnificativ mai usoare a murit timp de jumate de an, Mazda o tinut 10 ani ...
VB_1One nu toate tin, chiar depinde Cit de bune sunt, pt ca altele chiar nu sunt bune de lok, cit de bine ai ingriji..Plus eu nu vreu sa cheltui bani mai mult decit cistig, altfel la ce imi mai trebuie???
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 10 Mai 2013 - 20:22
@Alexei, din nou sucesti realitatea pustiule.

'' nu toate tin, chiar depinde Cit de bune sunt, pt ca altele chiar nu sunt bune de lok, cit de bine ai ingriji. '' ....bla, bla,ba . Detalii ? please DO IT !
1
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 10 Mai 2013 - 20:32
Robert_444, iar te apuci de trolling mosule...
please off ..
1
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 10 Mai 2013 - 20:33
#F*CK OFF
1
1
petro
Chişinău
la 10 Mai 2013 - 21:12
robert la 34 de ani tot la vulcanizare stai....
1
3
petro
Chişinău
la 10 Mai 2013 - 21:14
robert care cauciucuri sunt mai bune?
1
3
Alexei
Rezina, Moldova
la 10 Mai 2013 - 22:12
Petro, toate inafara de acelea care stau la Mercedes, chiar daca sunt si la Lexus , oricum la MB is mai rele :DDD,
Mai nu-mi vine a crede ca are 34 de ani, da mai stii....Mascaricii si sa pensie is mascarici)))
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 10 Mai 2013 - 23:59
Se pare ca a venit in cele din urma dezghetul si in peninsula Chukotka. Internetul incepe sa curga iar la vale si chukchi dau buzna valuri valuri in lumea civilizata.

Sa ma explic. In fosta Uniune Sovietica, echivalentul lui Bula din Romania este Chukcea (Chukchi la plural. Se citeste Ciuc-cea (-ci)).
Neamul asta de nomazi sunt total rupti de realitate, traiesc intr-un mediu extrem de dur iar vanatoarea si pescuitul sunt principalele indeletniciri de care depinde supravietuirea lor. Agricultura e limitata, doar la perioadele foarte scurte de vreme calda.De catava vreme am observat o invazie masiva de fanatici pe PiatAuto si oricat incerc sa nu o fac, e imposibil sa nu observ trasaturile caracteristice locuitorilor peninsulei Chukotka la unii ( @alexei, si inca unul ) dintre acesti circari ridicoli si mai presus de orice, inculti, agramati si ingamfati.

Am devenit extrem de flexibil, îngăduitor şi pacifist în ultima vreme şi sigur mă voi menţine mereu pe poziţii, dar m-am şucărit teribil…Dau un exemplu, ca să înţelegeţi că nu exagerez: “copii japoneze”! Cine este pârlitul ăsta ca să spurce MUNCA unor oameni, încă greu încercaţi de cataclismul de anul trecut?...Nici eu nu sunt un mare amator de “japoneze”, dar…vouă nu vi se pare o josnicie? Un analfabet care habar n-are să piloteze şi pe care până şi BMW-ul lui drag (firma din Munchen, nu maşina pe care n-o are) l-ar repudia ca pe o tumoră îşi permite să “catalogheze” ca pe maidan nişte coloşi ai industriei auto? Dar deja nu mai zic nimic, n-are rost…Rămâne cum am stabilit! Odihnă plăcută!
2
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 11 Mai 2013 - 09:57
Da Robert, lasa asa cum ai stabilit, pt ca tu tot nu teai dus prea departe, ca sa critici MB-urile pe care nici nu le ai...daca eu sunt ciucCea, echivalentul meu esti tu Bula,,, PREfer varianta ruseasca , macar suna mai placut )))
Cit despre pacifist, fii serios, asa cum ar trebui sa fie un adult de 34 de ani...mai citeste-ti comentariile si analizeaza ironiile tale de 2 bani si o sa vezi ca tu ai inceput sa te ei de altii.. Cum am inceput-o eu cu petro sa ironizam pe seama ta te-ai "şucărit teribil"...
In legatura cu Spurcatul MUNCII unor oameni, pff.. cind procur automobilul eu le platesc munca, asa ca am tot dreptul sa-i critic, asa cum vreu...si in fine asa ca sa-ti intre in tartacuta nu-s fan la nici o Marca, pentru ca nici una nu intruchipeaza in toate modelele ceea ce apreciez...automobile aparte sunt, dar tot nu le venerez asa cum o faci tu..si chiar nu inteleg de ce eu sunt fanatic, pe cind numai de la tine aud venerari catre Toyota, daca o fi din cauza cataclismului pai nu-i ajuti cu nimic, las-o balta....)))
1
2
ghenyg
London, Marea Britanie
la 11 Mai 2013 - 11:56
Record!!!!! 81 comentarii.........multa vorba saracia omului:)
1
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Mai 2013 - 22:38
Important sa fie la tema si sa reflecte ceva... numarul nu conteaza, doar nu platim impozite pe comment-uri! :D
0
2
ghenyg
London, Marea Britanie
la 12 Mai 2013 - 03:42
VB_1One:unele comment-uri au ajuns la rasism,si comparatii ”idiotskie”
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 12 Mai 2013 - 10:10
ghenyg: Suntem pe Piataauto.md. Aici mult nou afli...
0
2
petro
Chişinău
la 12 Mai 2013 - 11:01
robert nu ti sau sters literele pe tastarura?
1
3
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2013 - 00:31
Imi cer scuze Redactiei si restul userilor adevarati pt '' scaparile '' mele. Dar cand imi sunt aduse injurii de cea mai joasa speta chiar nu pot sa ma abtine sa nu raspund cu aceeasi moneda .

Dintre atatea offtopicuri scrise de '' etalonul site-ului '' ( asta ca sa nu ii pronunt numele ), am uitat sa conversez la ceea ce a spus @GRED

CE fel de inovatii domnule @GRED ? Inovatii preluate de la Japonezi dupa care schimbvate denumirile ?
Un exemplu ar fi Renault care a introdus pe masinie sale airbag-uri cu SRP, si care face acelasi lucru numai ca inovatia este luata de la japonezi si schimbata denumirea. In plus cate inovatii au preluat de la nemtii Volvo ? Ia spune domnule @gred.

Inovatii Honda ( in primul rand )

Honda CR-X Del Sol prima masina de serie curenta din lume, echipata cu hard-top electric, si primul motor aspirat natural care dezvolta 100CP/litru (1600 cm3 160 CP), tehnologie derivata din motoarele utilizate de monoposturile Honda participante la cursele de Formula 1;
1996 Primul motor din lume aspirat natural care depaseste 100 CP/litru montat pe modelul Integra Type-R = 106 CP/litru;
1997 Honda realizeaza primul robot humanoid care se deplaseaza ca un om, si poate realiza diverse operatii;
1999 Cel mai puternic motor aspirat natural existent in lume, 120 CP/litru, cu care este echipat modelul Roadster S2000 = 240 CP o capacitate cilindrica de 2000 cm3;
1992 Honda contruieste primul sau prototip de avion echipat cu motare cu reactie, caracterizat ca un avion de business ce poate decola si ateriza pe piste foarte scurte (300 m);
1989 Primul autoturism din lume construit integral din aluminiu modelul super sport Honda NSX = 285 CP la 3.200 cm3;
1965 Honda utilizeaza primul motor din lume cu 12 cilindri si capacitate de 1495 cm3, dotat cu 48 de supape (4 supape / cilindru);
1971 Realizarea primului proiect pentru air-bag-uri;
1981 Honda introduce primul sistem de navigatie care utiliza un sistem girocator;
1986 Honda lanseaza pistonul oval, ceea ce permite asezarea a doua camere de ardere obtinandu-se motoare de 8 cilindrii cu doar 4 pistoane;
1987 Honda Legend este prima masina dotata cu sistem SRS;
1988 Echiparea in premiera mondiala a modelelor de motociclete din seria curenta cu sistem ABS (Anti Look Brake
System);
1973 Honda semneaza contract cu Ford si Chrysler, pentru a livra companiei Ford si Chrysler motoare cu tehnologie CVCC;Exemplele pot continua.....................

Unde era Mercedes pe atunci domnule GRED ?

Inovatii Toyota:

Toyota Prius este primul automobil cu propulsie hibridă (Atkinson-electric; motorul cu combustie internă funcționează pe benzină) produs în serie mare, începând cu 1997.
1967 Toyota da nastere unuia dintre cele mai fiabile motoare V12 si V8 puse pe modelul Century
1988 Toyota da fiinta unui concern premium destinat sa lupte pe piata premium cu rivalii Europeni.
2010 Toyota prezinta proiectul unei masini autonome
2012 Toyota prezinta publicului doua sisteme noi de siguranta care ii vor ajuta pe soferi sa nu-si loveasca masinile in parcari. Cele doua sisteme se numesc Drive-Start-Control (DSC) si Intelligence Clear Sonar (ICS).
Si exemplee pot continua .............................

Chiar vrei sa iti povestesc si de proiectul Airbus sau Boeing ??
2
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 13 Mai 2013 - 00:43
Robert: Nu-si are rostul sa scrii atitea inovati aici, pt ca cine e interesat poate accesa si singur... Intr-adevar japonezii detin intiietate la High-Teck, nici nu se discuta... kestia ca nu prea se pune in practica e regretabila, insa inovatiile sunt bune de tot!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2013 - 00:48
Salut @VB_1One :D

Te inteleg perfect, insa am vrut sa ii dau cateva indicii lui @GRED, si sunt chiar si mai multe decat astea . Deci nu '' sunt toate '' cum ai spus tu, Honda, Toyota mai are o multime , insa nu am uitat nici de restul marcilor japoneze care si ele exceleaza gen : Mazda ( noile motoare SKYACTIVE , Wanckel , samd ), Subaru ( la fel ), Nissan ( la fel ). Toate cele bune !
1
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!