OFICIAL: Acesta e noul Mercedes-Benz S-Class!
16 Mai 2013, 08:49
Asta e: marea dezvăluire a anului a
avut loc astăzi noapte, noua generaţie
Mercedes-Benz S-Class arătându-şi
în sfârşit formele în toată
splendoarea, într-o prezentare
dedicată, ţinută în oraşul Hamburg,
Germania. Haideţi să
vedem, deci, ce
aduce noua
generaţie a
modelului, considerat a fi
întotdeauna un deschizător
de drumuri şi inovaţii în
lumea auto.

Design. „Esenţa luxului”

Cei de la Mercedes-Benz
ştiu că nici un alt model nu
reprezintă atât de mult
marca lor precum
S-Class. De asta, şi-au
concentrat eforturile
absolute pentru a crea
„cea mai bună maşină
din lume”, după
declaraţiile lor. Sloganul
„The best or nothing” a fost cel care i-a ghidat pe designeri şi ingineri, iar formele maşinii reprezintă perfecţiunea celor mai mici detalii, rezultând într-un alt slogan, spus de germani cu mândrie: „The Essence of Luxury” – „esenţa luxului”.

Designerii germani au abundat în descrieri epitetice ale formelor noului model. Aceştia ne explică silueta mai sportivă a noului S-Class, declarând că cu creat o întruchipare modernă a clarităţii senzuale, condimentată cu sportivitate stilată. Părerea noastră subiectivă, însă, este că noul S-Class are proporţii un pic improprii pentru un model din vârful absolut,
de lux, al ierarhiei mărcii germane, distanţându-l de preferinţele de eleganţă atemporală şi simetrie a clienţilor acestui segment. Pe partea laterală, linia superioară puternic profilată, care merge în jos spre spatele maşinii, e menită să-i redea maşinii un aspect mai dinamic, însă în acelaşi timp o face să pară mai scurtă în lungime. E o linie cu înclinare unghiulară aproape identică celei de la Mercedes-Benz CLA, însă cu
siguranţă designul noului S-Class a fost creat anterior lui CLA în studiourile germane.

Grila frontală a devenit mai masivă şi mai dominantă, aceasta fiind şi principalul element de atracţie al părţii frontale. Anume ea îndeplineşte rolul de a sugera o anumită opulenţă, proprie acestui segment. Blocurile optice frontale însă, au atât de multe componente
de iluminare, toate de forme diferite şi toate conturate cu linii cu diverse unghiuri de înclinare, încât taie parcă din eleganţa întregii părţi frontale. Mai mult ca atât, circa 20 la sută din suprafaţa interioară a blocurilor optice, în partea inferioară spre extremităţi, nu are nici o utilizare. În anul 2013, la o maşină de asemenea talie, germanii
ar fi putut aborda o soluţie mai inovatoare la conturul barei de protecţie şi a blocurilor optice în această zonă, care să îi accentueze maşinii caracterul de vizionar. În schimb, noul S-Class nu are nici un singur bec clasic la bord, toate elementele de iluminare exterioară şi interioară fiind realizate pe bază de LED-uri – câte 56 în fiecare bloc optic faţă, câte 39 în fiecare bloc optic spate şi alte 300 pentru iluminarea interioară – în total vreo 490 LED-uri...
Partea spate a maşinii aduce
linii mult mai conservatoare,
într-o uşoară disonanţă cu stilul
experimental al părţilor frontale şi
laterale ale maşinii. De aici au
dispărut cu desăvârşire liniile
portbagajului în stil Maybach, ca
cele ale generaţiei precedente,
şi s-a încercat accentuarea, din
nou, a opulenţei maşinii.
Noua generaţie S-Class măsoară 5,116 mm lungime în versiunea cu ampatament standard, crescând cu 20 mm faţă de generaţia anterioară. Ampatamentul modelului a rămas, însă, absolut identic, măsurând 3,035 mm, ceea ce ne aduce o suspiciune vizavi de păstrarea unei bune părţi a platformei tehnice de pe generaţie W221. Versiunea cu ampatament mărit are aceeaşi diferenţă de 20 mm în lungime faţă de generaţia precedentă, măsurând acum 5,246 mm, şi acelaşi ampatament identic cu a predecesorului său, de 3,165 mm. Trebuie să menţionăm, însă, că noua generaţie S-Class a crescut în lăţime, cu aproximativ 28 mm.
Interior

Dacă designul exterior poate naşte păreri controversate, atunci la interior formele sunt mult mai armonizate şi mai plăcute. Planşa de bord este masivă şi opulentă, iar zona sa
centrală îşi are continuitate şi pe panourile interioare ale uşilor, lăsând senzaţia unor forme care învăluie pasagerii într-un confort absolut. Cadranele de bord cu afişaj digital formează un sector integru cu display-ul enorm al sistemului de
navigare/multimedia, iar pe tunelul central există comenzi dedicate pentru operarea acestuia. Nu putem să nu remarcăm o uşoară asemănare cu Audi A8 a modului în care tunelul central urcă în partea sa fin faţă pentru a se uni cu planşa de bord.
Materialele se arată a fi de cea mai înaltă calitate, evident, aici predominând pielea de două culori, cu perforaţii sau cusături cu aţă contrastantă, acompaniată şi
de zone masive de lemn. Volanul este şi el realizat cu inserţii din lemn, iar în partea inferioară apare şi o inscripţie placă metalică, pe care scrie „Mercedes-Benz”...
Confortul
pasagerilor din
spate este gândit cu şi
mai multă atenţie, întrucât
mulţi dintre proprietarii noului
S-Class vor fi conduşi de şoferi, iar bancheta spate va fi ambianţa lor. Scaunele pot lua poziţie de susţinere a picioarelor, pentru o relaxare completă, iar masajul este un atribut nelipsit.
La bordul lui S-Class, noul sistem multimedia COMMAND Online, asigură acces la internet, iar datorită acestuia există posibilitatea ascultării posturilor de radio online, iar pasagerii spate pot beneficia de mai multe funcţii de business, proprii până mai ieri doar laptopurilor – precum verificarea e-mail-urilor, citirea ştirilor online, căutări Google personalizate de Mercedes-Benz, dar şi accesarea reţelelor sociale... De asemenea, sistemul se poate conecta automat la platforma iTunes a celor de la Apple penru a downloada muzica dorită. Sistemul asigură şi conexiune WiFi la bordul maşinii.
Tehnologii. Maşina cu creier.

Noua generaţie S-Class se vrea în mod tradiţional un deschizător de drumuri în materie de inovaţii aduse în lumea auto. Pe lângă sistemul multimedia avansat de la bord şi cele aproape 500 de LED-uri de la bord, S-Class mai aduce o listă lungă de tehnologii proaspete, unele dintre
care debutează în premieră pe un model de producţie.

Suspensia maşinii aduce una din cele mai importante şi impresionante tehnologii noi. Această tehnologie utilizează camere video stereo pentru a identifica denivelările de carosabil de dinaintea maşinii, pe care vehiculul urmează să
le abordeze şi ajustează în avans reacţiile suspensiei pentru a le înghiţi cât mai puţin simţitor pentru cei de la bord. Cert este că acest sistem va avea de lucru în permanenţă pe drumurile Moldovei...
Dar trebuie să menţionăm şi faptul că noua tehnologie va fi disponibilă doar în combinaţie cu motorizările cu 8 cilindri, şi acolo opţională, doar ea costând 5,057 Euro în Germania.
Pe toate celelalte modele suspensia pneumatică va fi standard, ea fiind asistată de tehnologii de analiză a condiţiilor de trafic şi compensare a forţelor din amortizoare, pentru a menţine maşina în echilibru perfect indiferent de unghiul de viraj. Există şi
tehnologia apărută pe faceliftul generaţiei anterioare, care compensează acţiunea vânturilor perpendiculare, stabilizând maşina. Tot suspensia pneumatică a noului model coboară maşina cu 10-20 mm la viteze de peste 120 km/h pentru a reduce coeficientul aerodinamic şi a îmbunătăţi stabilitatea.
O altă tehnologie care debutează ţine de confortul climateric. Noul S-Class va dispune de un filtru ionizator, pe bază de cărbune, montat în sistemul de ventilare, care va curăţa şi ioniza aerul şi mai bine decât până acum. Mai mult, posesorii vor putea
monta şi parfumuri cu arome preferate pentru o ambianţă perfectă.

O evoluţie inovatoare e dată şi de sistemul BAS PLUS. Dacă anterior, acesta scana partea frontală a maşinii
şi putea acţiona frânele pentru a evita un accident, acum acesta va analiza şi traficul de pe drumurile laterale în
intersecţii, identificând maşini rătăcite care riscă să intre în coliziune cu S-Class, frânând maşina şi astfel protejând ocupanţii de un accident rutier.

Un alt debut, anunţat cu mare tam-tam mai demult de germani, îl reprezintă centurile de siguranţă cu airbag-uri. Dacă senzorii maşinii detectează un impact frontal sever, airbag-urile
centurilor se vor declanşa şi vor spori suprafaţa de absorbţie şi reţinere a ocupanţilor, protejându-i astfel mai eficient.

Motoare, versiuni

În momentul de debut al noului Mercedes-Benz S-Class, acesta vine cu patru motorizări. Marea
dezamăgire vine, însă, de la transmisie. Germanii promiteau solemn că noua generaţie S-Class va avea o cutie de viteze automată cu 9 trepte, dar iată că noul model debutează cu aceeaşi transmisie 7G-TRONIC PLUS cu 7 trepte, despre care Mercedes-Benz nu menţionează decât un singur pasaj
dintr-un comunicat de presă de câteva zeci de pagini. Ce s-o fi întâmplat? Avem de-a face cu o nouă generaţie sau cu un facelift ascuns după paravanul unei noi generaţii? Probabil, transmisia cu 9 trepte va apărea mai târziu, sau, cine ştie, mai apare o „nouă generaţie” între timp...

Lista de motorizări porneşte de la un motor V6 diesel, ascuns sub capota versiunii S 350 BlueTEC. E vorba de acelaşi diesel de 3.0 litri, cu 258 CP şi 620 Nm, prezent şi sub capota precedentului S 350 BlueTEC.
Urmează motorizarea de top pe benzină – S 500 – care vine cu acelaşi V8 de de 4.7 litri. Puterea acestuia a crescut, însă, de la 435 CP pe generaţia anterioară la 455 CP pe noua generaţie.

O altă motorizare cunoscută deja e
S 400 HYBRID. Aceasta cuprinde acelaşi electromotor de 27 CP, dar motorul cu ardere internă şi-a sporit puterea de la 279 CP la 306 CP, în timp ce consumul mixt a coborât de la 6.4 litri/100 km la 6.3 litri/100 km...
Unica motorizare nouă, deocamdată,
e S 300 BlueTEC HYBRID. Această motorizare combină propulsorul diesel de 2,143 cm cubi, care dezvoltă 204 CP, cu electromotorul de 27 CP de mai sus. Consumul rezultat e impresionant, cifra mixtă fiind de 4.4 litri/100 km.
Preţuri

Mercedes-Benz a anunţat deocamdată doar preţurile pentru Germania. În patria sa, S-Class va porni de la un preţ de 79,790 Euro pentru S 350 BlueTEC cu ampatament standard şi 85,323 Euro pentru ampatamentul mărit. Versiunea S 400 HYBRID va porni de la 85,204 Euro pentru
ampatament standard şi 91,094 Euro pentru cel alungit. Versiunea de top, S 500, va porni de la 104,601 Euro în lungime standard şi 107, 635 Euro pentru cea alungită. Noua motorizare S 300 BlueTEC HYBRID va fi disponibilă ceva mai târziu.
PiataAuto.mdIlie Toma
7
5,284
GALERIE FOTO (50 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (91)
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 09:19
O! Mersi PA!
O analiza foarte obiectiva! Cu elemente de critica si cu careva retineri pe anumite compartimente.
Astept mai multe informatii probabil vor veni lunie apropiate saloanelor auto.

Tin minte anul 2005 cu noul S a venit cu mari critici. Anul 98!
Si din surse vad ca si modelul W140 a fost intampinat cu critici si retineri din partea expertilor. De altfel si W126 ... care era criticat ca a schimbat cromul cu plastic. :)

Cu parcurgerea timpului fiecare generatie a clasei S reuseste sa se impuna ca dupa aia so laude fata de orce alta generatie mai noua :)

Mai vedem ce va scoate si divizia AMG.
0
2
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 09:19
lunie = lunile
0
0
Valeriu
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 09:22
Nu a mai ramas mult pana Lexus LS il va detrona definitiv pe acest neamt. Cedeaza la salon si design exterior, chiar copiaza din agresivitatea Lexus-ului. Avand in vedere ca iese pe piata si mai tarziu decat LS, va pierde mult teren. Doar europenii conservatori probabil il vor mai cumpara. Ramane sa-i aflam peste cativa ani fiabilitatea, care pana acum a cedat in fata japonezilor.
4
1
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 09:33
Valeriu - nu-i frumos ce e frumos da-i frumos ce-mi place mie.
Vor cumpara nemtii, americanii, chinezii, britanicii si rusii... restul mai putin conteaza
1
2
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 09:41
Si asta asa ca date oficiale de exemplu 2009
S class - 53,400 vanzari
LS - 18,369 vanzari

Vrei sa stii ceva mai interesant? La sfarshit de cariera a lui S ?
Pe piata din SUA
Aprilile 2013:
Vanzari S class = 1103
Lexus LS = 700
si
A8 = 467
BMW 7 = 871

Ce zici?
1
2
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 09:43
Uite sursa ca sa nu crezi ca vorbesc in vant:
http://1.bp.blogspot.com/-mrSEgOHGWDA/UYvSmmjoTMI/AAAAAAAAfcs/zZBOaT0Vv0U/s1600/USA_April-2013-large-luxury-car-sales-chart.jpg
0
1
Valeriu
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 09:45
GRED nu am vrut sa-ti ating sentimentele nemtesti, dar chiar as vrea sa vad niste statistici peste vreun an de la inceperea vanzarilor oficiale. Sper sa mai fim pe aici si sa putem compara.
4
0
Valeriu
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 10:16
http://bestsellingcarsblog.com/2013/05/09/usa-4-months-2013-ford-explorer-best-performer-in-the-top-50/

Sunt mai sus niste statistici si indraznesc sa cred ca LS va iesi invingator pana la sfarsitul anului avand in vedere cresterea de 69 de procente fata de anul 2012.
2
1
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 10:28
:)
Am un singur sentiment - cel romanesc
0
1
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 10:29
Bre nu zic ca nu-mi place Lexus. Sa am bani le-ash avea pe ambele in garaj :)
0
3
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 10:31
Valeriu de acord - dar acolo-s toate la un loc. Eu ma refeream la clasa F.
0
1
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 10:33
Nu uita ca in 2013 S-ul vechi nici nu se mai facea
1
2
Valeriu
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 10:35
Iata pentru sentimentul romanesc aprecieri! :)
2
1
jaguar
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 11:42
tacticoasa descriere..Bravo PA!
0
2
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 11:47
Cel mai asteptat moment e sa am ocazia sa o conduc - macar vre-o 2-3 km. P-u prima data cand am condus vechea generatie W221 am ramas frapat cum se conduce. CORABIE.
0
3
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 11:59
si un filmuletz de la Daimler - http://www.youtube.com/watch?v=qBb3PvArMnY&feature=player_embedded
0
1
ionutz turcanu
Paris, Franţa
la 16 Mai 2013 - 13:59
baieti fiecare cu parerile sale,ba Ls mai bun,ba S-class mai bun..nustiu cum voi dar eu una stiu...o fi lexus Ls mai luxos si tot asa..da S-class ii legenda vie..si nimeni nu va putea sterge istoria sa..referitor la noul model ce sa mai zic..demn de un s-class
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 16 Mai 2013 - 14:59
In primul rand FELICITARI PIATAAUTO, chiar faceti o treaba excelenta.

In al doilea rand, nu pot decat sa fiu de acord 100% cu @Valeriu, care are f mare dreptate. Exact cum am spus si la stirea anterioara, acest S nou va '' pleca '' cum a venit ''. Peste 3 ani, nu zic ca nu va avea o prezenta de limuzina, insa va trece neobservat pe strada exact cum a ajuns si S-ul de acum. Nimeni nu il mai baga in seama cand trece pe strada ( aici vorbind la partea de exclusivitate unde un LS il bate cu brio la imagine si caracter PUR ) . La partea de hybrizi la fel, LS -ul da cu el ''de pamant '' la acest capitol. Daca mai tineti minte S-ul de acum avea un sistem de propulsie hybrid partial care dezvolta in jur de 299 cp.
La inovatii LS-ul este liderul clasamentului '' One of Ward’s Top Ten Interiors ''
La fel cum tot LS-ul beneficiaza de cel mai ''sofisticat '' sistem de climatizare din lume cel cu functia '' S-Flow ( nano e )'' .
La fiabilitate nu ma bag fiindca ''taraie '' cu S-Klass pe jos. Lexus este printre singurele marci premium a carei fiabilitate nu a scazut de la an la an. Mercedes trebuie sa isi rezolve problemele la transmisiile 7 G-Tronic, si motoarele V6 si V8 care au urmatoarea problema: motorizarile pe benzina V6 cu seria M272 si marele V8 de cinci litri M273 sufera de o problema cu distributia pe lant. Aceasta se poate rupe datorita utilizarii unor materiale de slaba calitate a unei patine care are menirea de a intinde lantul. Mai prostesc de atat este ca Mercedes are rusinea sa recunoasca ''ca nu si-a facut datoria statisfacerii nevoilor clientilor , acestia obligand clientii sa plateasca din buzunar reparatile la motoare, reparatii care pornesc de la suma de 2.000 euro insa care pot ajunge pana la o valoare de peste 4.700 euro pentru motorul V8 M273 care echipeaza modelul ML500! .

@GRED, nu vrea nimeni sa iti raneasca sentimentele. Te inteleg, iubesti Mercedes si urasti restul marcilor premium, nu asta este problema. Problema este sa afirmi ceva ce nu exista. Numai bine !
4
0
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 15:36
Esti batran Robert cu distributia pe lant. Trezeste-te au trecut deja 10 ani.
Plus ca am explicat destul de clar ce cred intr-un post de-al meu. Daca sunt vizat iti raspund .. dar daca nu citesti inseamna ca esti super-subiectiv.

Ti-am mai spus ca Mamaia nu e centrul pamantului. Cel putin se face observat prin alte capitale ale lumii de 10 ori mai mare ca Bucurestiul asa ca stai pe pace! Si apropo modelul precedent e din 2005 stii? Daca nu stii ce-i asta atunci sunt 8 ani vechime si tot mai bine se vinde in acest segment asa ca postezi p-u tine ca sa te convingi contrariul.. Laso mai moale.

Si nu e bine sa te contrazici singur pe tine. Ba zici ca nu citesti nimic de pe Net, ba imi dai exemple cu concursuri gen TopTen Inventors... Faci sa nu fii luat in seama stii?

Eu observ ca nici cand apar stiri cu Toyota si Lexus nu esti atat de activ ca acuma cand apar stiri cu MB. De ce oare?

0
4
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 15:48
Dar ce sa mai vorbim :)
Proprietarii acestor auto nu asteapta avizul forumistilor si nici un proprietar la asa masina (din salon fratilor) nu e printre noi care "mascarim" aici chat-ul asa ca - aceasta masina nu este pentru toata lumea...
0
3
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 15:59
Si peste tot unde nu citesc Lexus (nu mai zic de Toyota) una si aceiasi problema descris Robert
Exemple sumedenii genul:
",,, Лексус отличная машина, шумоизоляция замечательная но:
Скрип под панелью...
Скрип на лежачих полицейских и глубоких ямах зимой...
Скрип в руле...
Скрипит панель...
..."

Si multe altele - asta tu numesti premium cu insertii de lemn - hai lasa-ma ...
0
3
dima
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 16:22
Lexus e aceiasi toyota nici o diferenta, masina buna, fiabila, insa ramine totusi o conserva, nu ofera emotii, MB e mai bun la categoria asta si chiar imi place cum arata acest S class, bine ca nu lau facut sa semene cu E class, cai tare urit:)))))
2
1
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 16:23
Dima de acord.
Eu E-ul nu la-m vazut real.
Zice lumea ca in real e mult mai frumos si impunator ...
1
1
Valeriu
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 16:43
Pe drumurile noastre sau cele din fosta urss toate vor scartii, nu va faceti griji. Eu am ales o japoneza pentru ca tocmai e bun pentru drumurile noastre si stai cat mai putin prin service-uri cu ele. Pana acum am avut un mitsubishi, 4 ani prin moldova si nu am schimbat nimic din cauza drumurilor. Acum cu o Toyota sunt sigur ca va tine si mai mult.
Poate mai putine emotii cu Toyota si Lexus, dar mai bine fara emotii de genul "iar mers-ul meu e in service" :(((
2
2
petro
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 16:55
eu prefer sa admir asa masina, decit sa o critic sau sa o laud...
1
1
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 17:09
- Nu "scartzaie" fara grija.
- Eu "stau" pe Merc de 9 ani si nu stau prin service.
- Am avut si VAZ si nu am prea stat prin service mai depinde cine conduce
- Am avut si Honda si conduc si o Toyota dar dupa ce condus vre-o 2-3 ore vreau sa ma duc mai repede acasa sa ma culc

Daca preferi sa te uiti la TV alb-negru fara sa chemi electricul acasa sa-l repare ca pe astea Leduri si Plasme sau sa folosesti Nokia 3110 in loc de iPhone, Sony si Samsuns care la fiecare an dupa ce-l mai scapi pe jos schimbi ecranu = asta e stilul de viata a unora ce sa faci.

Sunt masini - si sunt aparate de a te deplasa dintr-un punct in altul.
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 16 Mai 2013 - 18:17
@Valeriu, adevar graiesti.Bine punctat.

@Dimisor draga, ce onoare sa te vad.E bine ca MB ofera emotii. Chiar si mie imi ofera emotii, iar emotiile de fac sa te '' scapi pe tine '' si sa te uzi , intelegi ? Iar eu decat sa ma ''' ud '', as prefera sa ud Mercedesul ;)
4
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 16 Mai 2013 - 18:47
GRED, respect pentru munca care o depui si informatiile pe care le aduci la cunostinta celorlalti.CA sa adaug si eu: vinzarile 2012 S Class - 65 000, Seria 7 - 59 000, A8 - 38 000. Din pacate pentru Lexus nu erau date.
Valeriu: dupa parerea mea esti cam subiectiv. Daca S Class s-a vindut in ultimul an de productie mai bine ca orice alt concurent, atunci da-ti seama ce vinzari va avea noua generatie. Fii sigur ca vinzarile vor fi in crestere pentru urmatorii 3 ani cel putin (in caz ca nu da vreo criza peste noi toti :) )
Replicile lui Robert ramin neschimbate de la stire la stire :).

GRED: cind am vazut pozele lui E Class facelift am ramas profund dezamagit. In realitate arata chiar bine de tot (mie in special imi place versiunea cu grila clasica).

S Class-ul am avut azi ocazia sa-l admir indeaproape. Arata superb. Liniile laterale nu sunt atit de evidentiate si gurile de aer din bara de protectie nu sunt atit de adinci precum par pe poze. Si in miscare pe strada e extraordinar
1
0
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 19:04
Daca mai apare o Grecie vom avea inca criza la sigur :)
Tehnologiile enumerate pe S de obicei apar pe orce masina de serie peste citiva ani - eu ash vrea sa simt - magic body control - http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=940wGYCeQ68&NR=1
si Stop & Go Pilot minutul 2:10 din filmuletz
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 16 Mai 2013 - 19:16
Cel mai interesant lucru ''iesit din comun '' la acest S-Klass nou este controlul functiilor scaunelor cu masaj direct de pe o telecomanda touch. Insa daca ma gandesc si mai bine s-ar putea ca aceasta idee sa fie inspirata de la Jaguar XJ, si el avea asa ceva mai tineti minte ?
3
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 16 Mai 2013 - 19:45
Foarte frumos acest S class,elegant.Da cu comparațiile Lexus vs Mercedes abțineți-vă,aveți cînd.Nu cred că Lexus e mai bun ca Mercedes,fiecare are părerea sa,dar antipatia "unora" față de tot ce nu-i Toyota, deranjează.
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 16 Mai 2013 - 21:26
@VW, ai dreptate , nu trebuie ca Lexus sa fie ''mai bun '' ca S , e indeajuns sa fie cel mai bun decat S ;)
MB-ul are de recuperat imaginea care a pierdut-o si responsabilitatile pe care nu le-a respectat.
3
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 16 Mai 2013 - 21:40
Crede în continuare că Lexus e cel mai bun,și că toate mașinile care nu-s Toyota au diferite probleme,numai unica Toyota nu are nimic,dar lumea crede altfel,și anume că Mercedes sunt mașini foarte bune și nimeni nu crede în astfel de "profi" ca "unii",pentru că acești profi sunt doar niște hateri care știu doar să sature lumea cu comenariile lor fără sens.
Știu că vei continua să saturi lumea cu comentariile tale nedorite și repetate de sute de ori,că Toyota și Lexus sunt cele mai cele,că lumea se rotește împrejurul lui Toyota,și că restul mărcilor sunt niște fleacuri.Da de unde,voi,specialiștilor în domeniu știți,asta,sunteți mai deștepți decît acei ce se ocupă în acest domeniu?!Sunteți doar niște propagandiști și nimic altceva.
2
2
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 21:41
LS e mai bun ca S doar in mintea cuiva. Robert? VeloBenz din 1886 era fiabil? Toyota din 1886 pe atunci era mai fiabil?
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 16 Mai 2013 - 22:38
@GRED . Cand Mercedesurile de acum vor fi ca vechile Cobre, atunci chiar se va roti roata si chiar imi va place la nebunie aceasta marca. Insa pana atunci merita cu nerusinare sa le arunci aceste adevaruri dure in fata.

@VW. Cand un Mercedes va fi in stare sa treaca Polul Nord magnetic si sa reziste la temperaturi extreme de -50 grade ca si o Toyota, si cu ''combustibil de avion '' atunci chiar voi crede ca MB este la acelasi nivel de fiabilitate.La cate Toyote au Romanii si Mercedesuri, prima castiga cu brio la fiabilitate . Dar nu trebuie sa mai iti spun tie nimic atata timp cat Toyota face cac* pe fiecare motor de Mercedes in parte la fiabilitate. Mai bine arunca un ochi un realitate si nu mai stati proptiti in clasamente si statistici fiindca, acestea pot fi de foarte multe ori platite de constructori. Realitatea este cel mai bun punct de reper.Exact cum nici o masina nu arata din poze la fel de bine cum arata in realitate, acelasi lucru se poate spune si despre clasament.
3
0
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 22:58
Hai lasa robert ca deja se vede de la o posta ca faci propaganda fara nici un motiv...
Fii mai obiectiv .. eu personal vreau sa iau o corrola sau yaris p-u sotie sa duca copilul la gradinita sa nu ma deranjeze pe mine. Am ramas la o toyota micuta fiindca altceva mai rezonabil pe piata nu gasesc p-u asa serviciu. Da eu dupa ce am condus un MB nu pot trece la Toyota - hoti ubei... cu usile celea care se inchid cu sticla dranga dranga si torpedou sa-mi bata in cap ore in shir pe drum betonat si sunetul de la roti prin suspensie sa strig in gura mare catre pasageri sa ma auda ce vorbesc plus si motoru ala fortzat la un deal urla in salon imi trece dor de fiabilitate...Da ce sa-ti lamuresc eu tu cu Polu Nord parca ai fi fost personal leaderul expeditiei...
Fiecare brand e testat si la ger si in pustiu. Cate MB-uri am avut toate pe ger au luato din prima de la chee... Zii ceva din experienta nu arunca vorbe in vant cu caca...
1
2
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 23:03
Zici tu de polu Nord da nu vrei sa argumentezi de ce au iesit Toyota din Formula 1? Fiindca-s fiabile? Inovative? Explica si tu de ce Mercedes, Renault si Ferarri rulesc pe acolo si vom vedea inovatii Toyota. Cel putin BMW si Honda Bravo ca rezista si sunt in joc
1
0
Valeriu
Chişinău
la 17 Mai 2013 - 09:26
La mine e d4d si a luat-o dintr-o data toata iarna! Numai odata a ramas putina motorina in rezervor (cred ca nu trebuie sa spun despre calitatea motorinei de la noi) si la -25 a pornit din a 3-a cheie. Asa ca nu trebuie certuri, dar trebuie sa aveti grija de masinile voastre!
Faptul ca Toyota vinde cele mai multe masini in lume spune ceva cred. Si apoi preturile merts-anelor sunt cu mult mai mari, e si normal sa utilizeze mai mult material pentru izolare fonica. De ce insa nu investesc mai mult in fiabilitate? La asta nu stiu daca va raspunde cineva. Probabil se gandesc ca cei care cumpara S klass-ul au destui bani sa dea si pe service si apoi nu merg ei la service sa se enerveze, ca au soferi pentru asta.
1
2
petro
Chişinău
la 17 Mai 2013 - 11:12
bai baieti nu poti sa faci o masina absolut fiabila, caci dupa asta nu vei putea vinde piese care este o sursa de venit foarte importanta, stim foarte bine ca piesele la unele masini se schimba rar, dar daca vine timpul sa o schimbi dai bani buni pe ea, deci fiecare marca de producator cu strategia lui....
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2013 - 13:09
@Valeriu, iti spun eu dc multi aleg sa cumpere S, fiindca se pot scade de TVA-ul pe care il platesc lunar la stat. Cum s-ul are probleme mult mai multe la partea mecanica decat Lexus, '' smekerii '' se pot scade din costurile de reparatii ale acestora. Nu vrei sa platesti TVA, faci cheltuieli, vrei sa platesti in continuare TVA nu faci cheltuieli. Cam asta cred ca e mentalitatea acelor oameni, altfel nu imi explic cum poti cumpara o limuzina chiar mai scumpa decat LS. LS-ul dupa parerea mea, ofera chiar o fiabilitate mult mai buna, o economie mai mare ( hybrizii ) si asta la un pret mai mic decat S-ul . S-ul nu va fi niciodata in stare sa ofere ce ofera Lexus la un pret mai bun . Si aici excluzand LFA-ul .
4
1
GRED
Chişinău
la 17 Mai 2013 - 15:31
Robert Nici nu incerca sa explici :)
Dupa mine nu ofera urmatoarele:
motorina
o ambianta mult mai placuta
condus la superlativ
gama mare de motorizari

Am mai vorbit cu posesorii de S class nici nu au auzit de TVA-ul de care tu zici ...
1
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 17 Mai 2013 - 15:55
Valeriu, "Faptul ca Toyota vinde cele mai multe masini in lume spune ceva cred" , din logica asta a ta reese ca cind China va vinde mai mult si asta se va intimpla in viitorul apropiat, atunci tu o sa crezi altceva...Nu depinde de numarul de produse vindute, depinde de profitul obtinut !!!! Dar toyota in ft multe cazuri a lucrat la ZERO, chiar si cu LFA, defapt au lucrat doar pentru psihologia al de tine si Robert...
S class il procura cei care au AJUNS, Toyota-cei CARE SE MAI GRABESC SA AJUNGA (unde au nevoie) si de aici rezulta ca pina o sa iasa cu el numai de dragul placerii...nu-ti fie grija soferii mai des decit cei cu toyota la service nu o sa intre, atentionez asta despre S-class, despre sprinter, A class si altele care sunt ot cei care se grabesc dar vor MB nu pot sa spun nimic...IN aceasta batalie intre S si LS cistiga cel cu LEGENDE, cel cu RENUME (in industria auto) ... LS nu are nici cu ce se lauda la aceste capitole...Iar fiabilitatea reala necesara in cazul celor care au bani ce asa bijuterii este in stare sa o propuna si alte marci, aici conteaza LOOK-ul, conteaza cum este primit ce societate....
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2013 - 15:56
@GRED, nu ai inteles absolut nimic din ce ti-am spus. Si mai ai si curajul sa dai voturi negative. Ma refer strict la companiile multinationale care platesc TVA la stat ( tu nu ai auzit de returnare TVA pana acum ? Sau la voi nu exista asa ceva ? ) .In romania cei care au firma si nu produc cheltuieli salariul este impozitat cu 24,%, in unele situatii chiar mai mult. Particica asta este TVA-ul care tu il platesti la stat ca firma/companie, samd. Multi de aceea aleg sa cumpere mai multe masini pe firma ( ca persoane juridice ) fiindca se pot scade de TVA . Cu cat ai mai multe cheltuieli pe '' firma '' cu atat TVA-ul este mai mic. De aceea revion si spun. Un MB avand o rata de defecte mai mare decat un Lexus, proprietarii se pot scade de TVA si din costurile de reparatii, avand in vedere ca MB nu isi asuma nici o responsabilitate aici. Ca si in cazul motoarelor v6 si v8 unde proprietarii ar fi trebuit sa scoata ei din buzunar pt reparatii.
3
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2013 - 15:59
Renumele, nu mai inseamna nimic deodata ce nu te mai ti ''de acea traditie '' consacrata cu multi ani in urma, asta sa iti fie de inteles tipule @Alexei, @ExpeRT si cine oi mai fi .
2
0
GRED
Chişinău
la 17 Mai 2013 - 16:14
Este Robert - noi p-u Firma avem Toyota si Chevrolet am mai spus.
Firma nu-si permite sa impinga o 100 de mii pe o masina de serviciu. Nu inteleg care e logica tu ce explici chiar nu inteleg? In Romania sunt multe firme care cumpara S-uri p-u scopuri de serv.? La noi numai demnitarii cumpara MB-uri noi din salon luaiar naiba ca pe Dacii nu le sta bine mama lor de banditi
0
3
Alexei
Rezina, Moldova
la 17 Mai 2013 - 16:21
eu nu stiu ce traditii tu ai in vedere, eu stiu ca Mercedes BENZ este LUXUL, SCUMPUL, AJUNSUL, STAREA, POZITIA ( si la S class toate sunt de o calitate extrema, superlativa... ) Mercedes Benz S class este un ETALON ... LEXUS este doar o toyota care dispune de renume la capitolul fiabilitate, dar mai are si un accent pe Comfort si in ultima vreme pe eficienta in consum, ceea ce pentru un om care are Bani de asa nave nu importa consumul.................Asta sa-ti fie de inteles tipule, robert, retardat, anti motociclist, sau cum mai esti numit in societate.....
Когда у вас есть, к примеру, BMW — ездит хорошо, но не самая лучшая машина, — вы пытаетесь ехать наперегонки и обогнать всех, кто попадается на пути, только чтобы доказать, что ваша машина быстроходная. Но когда вы имеете Ferrari или Lamborghini - машины очень дорогие и очень мощные, — тогда вы знаете, что можете обогнать кого угодно на дороге и больше уже ни с кем не соревнуетесь. Вы едете со скоростью 55 миль в час даже на шоссе без ограничения скорости. Каждый может вас обогнать, но вы знаете, что достаточно только чуть надавить на педаль газа, и он останется далеко позади.
Вы знаете, насколько реальны ваши возможности и поэтому доказывать все это нет нужды.
1
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 17 Mai 2013 - 18:04
Robert, am dat o data exemplu in cifre cu TVA. Nu tine logica ta, chiar deloc.
Chiar as vrea sa te vad cum vei duce tu o afacere si vei plati de 3 ori mai mari salarii (fiindca tot is cheltuieli ca si costurile de reparatie) ca sa scapi de TVA. Cit vei ramine pe piata cu asa niveluri de cheltuieli? De ce oare toti producatorii auto trec la platforme modulare? Ca sa reduca din costuri de productie.Exemplu mult mai banal de reducere a cheltuielilor este faptul ca imprimantele din oficiile daimler imprimeaza doar alb-negru. Si multe alte exemple de reducere a cheltuielilor in acele corporatii mari de care vorbesti.
Da, cheltuieli mai mari inseamna mai putine taxe, dar inseamna la fel mai mici profituri in proportii mai mari decit reducerile de taxe.
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2013 - 18:27
@Alexei, din nou sucesti realitatea omule. Un om care respecta mediul si se respecta pe sinea lui va alege un Lexus LS, exact cum a facut-o printul Albert mai stii ? Un om care iubeste natura si nu vrea sa '' arda CO2 '' , dar in acelasi tinmp vrea sa simta si confortul la superlativ imbinat cu fiabilitatea va alege LS . Ai priceput.

1
0
petro
Chişinău
la 17 Mai 2013 - 19:19
S Klasse e gata să devină regina maşinilor absolute. Este mai dotată decât un living super high-tech. Limuzina lansată în timpul finalei Europa League nu are niciun bec pe ea. Are, însă, tot ce nu ţi-ai fi imaginat vreodată, scrie Incont.ro.

Nemţii au fost, miercuri, la fel de importanţi ca şi finala Chelsea-Benfica. Tot online-ul s-a mobilizat ca să vada live pe net lansarea megamaşinii care a trecut în faţa concurentelor Audi A8 şi BMW Seria 7.

Cum era anticipat, noul S Klasse a rămas limuzina elegantă şi grandioasă, îmbogăţită cu mai mult aluminiu ca niciodată şi cu elemente de pe linia actuală de modele. Au trecut 40 de ani de la primul S Klasse.

S-au vândut 3.5 milioane de bucăţi de-a lungul perioadei. Cele mai importante instituţii pentru măsurarea calităţii le-au dat nemţilor de zeci de ori tot felul de premii pentru "cea mai cea mai" limuzină.

Brandul şi modelul sunt atât de puternice, încât până şi pe criză s-au vândut excelent. În ultimul an, Mercedes a trimis la client 65.000 de unităţi S Klasse. Ultima generaţie înainte de acest refresh s-a vândut în 500.000 de exemplare.

Noul S Klasse este prima maşină din lume care nu are niciun bec. 500 de LED-uri luminează exterior-interior orice funcţie - faruri/stopuri/bord/gadget-uri. Lumina de led este mult mai odihnitoare, economiseşte 0.05 litri la sută şi poluarea scade cu 2 gr.

O funcţie electronică de ajutor şi pentru siguranţă este setarea automată a suspensiilor prin camerele de luat vederi, care transmit computerului denivelările drumului (Magic Body Control)
1
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 17 Mai 2013 - 19:23
da da... pe astia care respecta natura ii poti numara pe degete, restul estrag petrol si-l vind in toate partile, lui , precum si tie ii pina la cot de natura, banii lor , precum si pajero al tau produc mai multa mizerie decit un lexus poate sa salveze...eu realitatea mea nu o sucesc merge pe linie dreapta ,a ta poate, luind in consideratie cum mergi pe strada, nu ai unde s-o mai sucesti ...
1
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 17 Mai 2013 - 19:25
@petro... EXACT IN TINTA )))), dar cred ca cel cu realitatea intortocheta o sa spuna ca si tina e in alta parte...
1
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 17 Mai 2013 - 19:39
Robert_444:Fii sigur ca printul Albert sa urcat in LS nu ca se ghindeste la natura,a facut-o doar sa se mai dea in spectacol.E un obicei la Hollywood si la multe familii regale sa detie(nu sa si conduca) o masina ecologica.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2013 - 19:46
Da draga @petro :))=)) :))=)) .. E '' beton '' noua functie ''cu camerele de luat vederi, care transmit computerului denivelările drumului (Magic Body Control) ''. Pur si simplu sau mai prestat la inca o josnicie MAXIMA dand dovada de acest sistem. Asta inseamna cat de mult a scazut Germania ca si economie. Incurajeaza nemernicia si josnicia cu acest sistem.

Soselele ar trebui sa fie '' OGLINDA '', este o prostie totala neuniforma sa creezi un sistem . Este de datoria conducerii sa faca drumuri si sosele limpede de un drum European. LS-ul nu are nevoie de astfel de sistem fiindca in Japonia sunt sosele ca in palma . Japonezii au procedat perfect corect. Cat de penibil sa fi sa incurajezi autoritatile ? Este ca si cum le-ai sufla in ceafa '' nu mai asfaltati soselele, caci vom ascunde noi gunoiul sub pres pt dvs cu astfel de sisteme '' . ha-ha-ha.
4
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2013 - 19:50
@ghenyg din nou sucesti realitatea tipule : Eu in locul tau m-as fi informat mai ales cand stiam ca , chiar el a spus ceva de genul :

'' Alegerea unui hibrid pentru nunta prinţului de Monaco nu este nici întâmplătoare, nici curioasă, aplecarea lui Albert de Monaco către zona ecologiei fiind mai mult decât cunoscută în Europa. ''


4
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 17 Mai 2013 - 20:05
Robert_444:Tipule esti naiv!!! Julia Roberts tot se ghindeste la natura???
1
0
petro
Chişinău
la 17 Mai 2013 - 20:15
de fiecare data rid cind citesc com... lui 444, dar kiar asa de slab la cap sa fii mai omule, sa fii kiar asa de siciitor,
1
4
Alexei
Rezina, Moldova
la 17 Mai 2013 - 21:03
Robert, daca sa analizezi punctul tau de vedere pot cu siguranta sa spun ca esti la fel de penibil, doar mergi cu un suv,
"Este ca si cum le-ai sufla in ceafa '' nu mai asfaltati soselele, caci vom ascunde noi gunoiul sub( pres ) SUV-uri pt dvs cu astfel de sisteme (de off-road ) '' . ha-ha-ha." cit tupeu, te compromiti pe zi ce trece ...
Printul cela o mers odata si atit.. multa ecologie a pastrat vai! vai! vai! si LS-uri se pare ca nu numai in Japonia sunt, din cite stiu eu se exporta si pe alte pieti, cel putin Rusia unde daca nu ai cascat ochii cind numeri Dolarii poti sa nu mai scapi cu viata, cel putin datorita faptului ca cam rau sta marca cu siguranta (dar sa presupunem ca in cazul la LS siguranta e mai inalta, dar tot Rusia are drumuri mai "cu surprize" unde dispari cu tot cu automobil )
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2013 - 21:14
Sucesti iarasi realitatea . Chiar nu crezi ca trebuie sa te odihnesti ? SUV-ul este masina de TREN. DE TEREN ma omule, e facuta sa meraga pe drumuri forestiere pe munte. Ca merge si pe sosea este alta treaba, insa el de aceea se si cheama OFF ROADER-adica '' DE PE DRUM '' nu '' PE DRUM '' . ai incurcat iarasi borcanele.S-ul este un on road, o limuzina practic......pfff cat de pathetic.
3
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 17 Mai 2013 - 21:41
Poate ar trebui tu sa te odihnesti, daca este on road S class-ul pai nu inseamna ca va fi procurat numai pt nunta la monarhi, mai merg ele si prin Tarile CSI sau chiar si aceeasi Romania din cite stiu nu e departe de Moldova la capitolul "drumuri ca oglina" , putin doar, ceea ce inseamna ca poti sa patesti ca baitul cela din chisinau cu honda care nu o observat o denivelare si s-o trezit ca cucu in copac....Da e limuzina, DAR ei au mers mai departe, nu stau pe loc, sau gindit si la alte pieti nu numai la GERMANIA, cum spui tu ca la LEXUS nu trebu asa ceva ca in Japonia drumurile sunt ideale...Taci macar daca nu vrei sa recunosti ca mai sunt masini de treaba nu numai toyota......
0
1
Mihail
Chişinău
la 17 Mai 2013 - 22:01
dima "Lexus e aceiasi toyota nici o diferenta, masina buna, fiabila, insa ramine totusi o conserva, nu ofera emotii"

daca e cum zici tu atunci printul din Monaco cares printre cei mai bogati si rafinati oameni di lume nu era sa aleaga o conserva la cel mai important eveniment din viata lui....

cum va irita Robert pe voi asa ma irita si pe mine :D .. da marog altfel cum era sa se scrie cite 80 comentarii la tema ;) ....
da cind vine vorba de vorbit serios hai nu turnati prostii tipic moldovenesti ... care so suit de la coada vacii intrun BMW si ii pare ca nu mai exista masini in lume....

apropo de acest S class.. no coment... sau pus cei de la MB pe treaba ... doar ca farurile spate aduc a bentley da nui acesta nici pe departe un motiv logic....

Robert ... cu aceste masini nu se cara papushoi pe la voi prin romania .... asa ca lasa tu fiabilitatea in pace ...
tu asa masina nai sa vezi in urmatorii 10 ani ... deci nu mai vorbi de servisuri si reparatia lor ... toti mecanicii de la voi pusi la un loc nus in stare sa deschida capota la asa masina :D ....


0
4
Mihail
Chişinău
la 17 Mai 2013 - 22:05
eu stiu un proverb : "Datii lui Cesar cei a lui Cesar" ....

are si MB ca si toate brandurile din lume puncte unde schiopateaza sau a dato in bara... da are si modele in care nare rost sa comentezi...
asa cum are si Lexus si BMW ...etc
1
2
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 17 Mai 2013 - 22:26
În Germania drumurile nu-s bune??Da în Romania-s mai bune??Știu eu ce drumuri aveți voi...Uite-te la tine sub nas și după la alții...Romania niș nu pute pe lîngă Germania,da nu numai pe lîngă Germania,da chiar pe lîngă toate țările din UE!
Lexus-ul e omașină bună,recunosc,dar mai sunt și multe altele care-i pot face bătăi de cap.
1
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 17 Mai 2013 - 22:31
As vrea eu sa fiu prostul care LS600h sa nu-mi ofere emotii... :))
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2013 - 23:04
@VW, nici mie nu imi convine drumurile din RO, insa putin ma intereseaza atat timp cat cel mai spectaculos traseu din LUME care traverseaza Transfagaraseanul, are asfalt ca in palma si la fel si arterele principale care leaga drumurile nationale, cat si cele secundare plus Capitala .Restul comunelor, regiunilor, putin conteaza .
De aceea eu zic ca S-ul incurajeaza raufacatoria. Crezand statul ca nu mai este nevoie sa asfalteze , banii vor intra tot in buzunarele ''smekerilor '', zicand '' ehhh lasa ca de asta s-au inventat astfel de masini, noi nu mai trebuie sa asfaltam nimic cu ocazia asta, bagam noi in buzunar mai bine '' . Este o inovatie de toata spetza ce a facut mercedes, deloc buna mentalitatii umane.

Si daca ai fost in Germania de curand draga @vw , drumurile nu mai sunt ce au fost odata . Vezi numai plombe in asfalt, si crapaturi . Deci "? Cand am urcat pe Tuc Spitze acolo intr-adevar era asfalt bun, insa mai jos ''jale ''.
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2013 - 23:06
Ahhh..... Am uitat sa spun despre problemele la garnituri la motoarele W12 care echipeaza motorizarile de top MBZ. Dar cu alta ocazie..........
4
0
constantin
Bălţi, Moldova
la 17 Mai 2013 - 23:18
Vreau C O N S E R VA de LS,cit de mult o doresc baieti nici nu va inchipuiti. Drept o spus Mihai e bun S acesta din imagini dar va rog nu tupiti ,dativa seama ce scriti emotivilor.
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2013 - 23:20
Inca ceva

Mai @Mihaitza, nu baga mana in foc ''caci te arzi ''.........E pt binele tau . E ''plina '' Romania de asemenea masini de la MB , chiar foarte multe. Inmatriculate in BG, IT , DE , samd. . Du-te in Neptun, Mamaia Sat, Costinesti, si vei vedea pe faleza numai astfel de masini . Deja sau plictisit toti cand le vad . Un S-klass la noi nu inseamna nimic. E ca un Logan, trece neobservat pe strada, ca o masina de rand , si chiar foarte ieftine SH . In plus cand apare un Lexus, situatia se schimba cu totul radical, la fel si in cazul unui Jaguar, Cadillac si Infiniti. Ai priceput matale ? Si nici nu vreau sa am asa masina. Mai bine prefer sa aud zi de zi ''taximetristul '' cum se scuza ca nu are sa imi dea rest decat sa aud zgomote de sub capota si sa ma lase 7 G-Tronic-ul in drum .
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2013 - 23:23
Dar daca as primi o cadou , as pastra o primii 3 ani , pe urma mai departe cu ea, fiindca nu vreau sa cada piesele chiar la mine.

Ca eleganta, este la superlativ, luxul si confortul, intr-adevar dar ca durabilitate nehhhh.
3
0
Mihail
Chişinău
la 17 Mai 2013 - 23:38
Robert_444 dacai plina romania de asa masini credca ai vostri sunt tare buni in a le conduce... stii vorba ceea "cum stapinu asa si automobilul" ...

Robert eu tot is fan al japonezilor dar iartama terog..... tu nu cumva esti evreu ? de urasti asa tare nemtzii in general...?

serios... glumim glumim da cind arzi cite una ....
0
4
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 18 Mai 2013 - 03:03
Robert: de cind MB are motoare W12?
0
1
GRED
Chişinău
la 18 Mai 2013 - 11:36
Bai ce batalie! Dar e bine e bine
Iubitorii de japoneze tre sa inteleaga o data p-u totdeauna ca Toyota a reusit mult fiindca stie sa faca masini ieftine. Ei au o alta cultura la fel si Corea.
Nemtii sunt mai mandri de fire si nu-si piermit chiar cu anumite greseli sa fie depasiti. Nemtii in industria auto incearca sa roteasca lumea in jurul lor dar sa nu fie ei rotit de lume - adica ei fac ceia ce-i impune pe altii so faca.
Si daca "flagmanul" lor - limuzina asta ese pe piata - toti concurentii stau cu pixul in mina si noteaza oare cum vor face ei aceiasi optie dar mai buna decat cei de la S Clase ... nuuuu nu alta optie - aceiasi optie dar mai buna...
S-ul in schimb dicteaza - asta tre de facut si asta tre de facut
Concurentii studiaza tema pe acasa si zic noi facem acelasi lucru peste un an sau doi dar il facem mai bine (posibil)

O sa treaca iar 7-8 ani si va veni din nou S-ul si va zice iata ALTE optii fratilor - asa vrem sa fie un automobil ... si concurenta iarasi pleaca acasa cuminti si zic bine bine asa va fi
Altceva? :)
1
4
Alexei
Rezina, Moldova
la 18 Mai 2013 - 11:54
;DDD gat Gred, ai dat foc...
Simt ca la acest articol batem un nou record de comentarii )))
0
2
GRED
Chişinău
la 18 Mai 2013 - 12:36
Robert_444 - la noi cele mai NE-COTATE masini sunt cele cu numere BG, LT - dar tu vad ca te tii de ele ca un standard... ce oare e in capu vostru .. Ai tpretentii de la o masina cu numere LT cu rulaj de 800 mii fiabile inca... pai branza ieftina draga e doar in capcana stii ...
Zici ca S-urile de 3-4 ani sau in genere MB-urile de 3-4 ani costa un nimic ... asa este daca cauti fara sa mai alegi ceva pe mobile.de de exemplu. Mergi pe acest site si fa o cautare dar limiteaza draga rulaju la 100 mii si alege o persoana fizica in loc de dealer cu carte de service .. Ia tu o sa vezi cat costa un MB in asa caz...
1
4
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 18 Mai 2013 - 12:57
Alexei:Recordul încă e depărtișor,încă vreo 20 pînă la record,dacă nu mă înșel.
GRED Chiar și 175.000 e de ajuns,și atunci vezi ce prețuri au Mercedes-urile!
0
1
petro
Chişinău
la 18 Mai 2013 - 13:14
cei cu voi oamnei buni, ce tot va chinuiti sai demonstrati lui robert ...nu vedeti ca el se distrieaza, va ia peste picior, lasatil nul mai contraziceti caci asta si vrea....omul e bolnav, a avut o trauma din accident cu o tayota sau un lexus....
1
2
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 18 Mai 2013 - 13:23
Mihai: +1

Discutia derapeaza in niste absurditati
0
2
GRED
Chişinău
la 18 Mai 2013 - 13:58
Volkswagen> la noi in schimb cu 120 mii sunt mai ieftine ca in Germania.... :)
Numai ca acolo la poarta pietii sunt specialisti care impart rulajul la 3 la 4 :)
0
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 18 Mai 2013 - 14:09
VW, stai ca nu-i chiar departe, dupa un asa comentariu or ia foc si va scri ceva, or va arde mai repede....
0
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 18 Mai 2013 - 14:59
Alexei:Îmi aduc că la acel articol am scris mai mult despre politică,istorie ș.a. asemănătoare.Un mic conflict s-a transformat în conflict imens...PA a șters toate comentariile la acel articol.Dar a fost foarte amuzant,cel mai amuzant lucru ce s-a întîmîplat pe PA.
0
1
Mihail
Chişinău
la 18 Mai 2013 - 15:36
GREG am impresia ca esti in aceeasi minte cu Robert ... doar ca de partea cealalta....

Toyota a reusit mult pentru ca stie sa faca multe!
Cind te aud ca compari 2 lucruri complet diferite ... mi greu ...

ce are mercedes si bmw are si toyota ... dar ce are toyota nu are mercedes si bmw...
pentru ca un razboi nu poti sal duci doar cu avioane sau doar cu tankuri.... tre sa ai si avioane si tankuri...
asa e toyota... lupta pe 2 fronturi ... si o duce destul de bine ...
1
1
GRED
Chişinău
la 18 Mai 2013 - 15:47
Ah scuze Mihai> Credeam ca Lexus LS se bate pe acelasi camp de cumparatori cu S Class. Poti avea alta parere - no problem.
0
3
GRED
Chişinău
la 18 Mai 2013 - 15:53
Industria Auto isi ajunge un fel de apogeu o etapa trecuta. Toate brandurile au avansat mult asa ca e si normal sa fie contrarii.
0
2
Amator
Chişinău
la 18 Mai 2013 - 16:40
Generatia data va pune un accent spiecial pe versiunile cu apartament marit adica pentru clientii care se deplaseaza cu soferi.
Referitor la generatia precedenta stiu multe cazuri cind automobilul are 150-170 mii si nau probleme. O deservire calitativa si la timp iti va oferi un rotaj foarte mare.

Referitor la Toyota este o marca fiabila si apriciata la nivel mondial. Dar ia are nisa sa de clienti, ia nu intra in segmentul premium pentru asta exista Lexus.
Toyota e numarul 1 la nivel mondial datorita in mare parte vinzarilor din SUA. Dar va asigur ca o mare parte din automobilile vindute acolo sunt in cel mai eftin nivel de dotatii. Datorita acestui fapt ei au vinzari foarte mari acolo.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 18 Mai 2013 - 23:05
@Mihai

Nu sunt evreu, pur si simplu nu pot suporta nemernicia, intelegi ? Marcile lor nu imi emana nici un respect fata de clienti, nici seriozitate nici nimic .
2
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 19 Mai 2013 - 00:12
Robert, Cind ma urc intr-o toyota pot sa spun acelasi lucru, ma simt ca intr-o Dacia, sau daca e ceva de clasa mai superioara pot sa spun ca ma simt ca intr-un "coreean" de aceeasi clasa .. si? ce mai departe?
Iti place cum te simti intr-o toyota procura si pup-o in fiecare zi, poti chiar si s-o lauzi, pe altele - nu le mascari..
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 19 Mai 2013 - 14:45
Ce fel de coreeana mai @Alexei ? Kia Optima, care intra in randul celor mai high tech si eleganta berline a segmentului D ? Hyundai I40 care are cel mai bun raport/calitate pret+dotari imbatabile ?
Din nou sucesti realitatea omule, spui numai aberatii, abtine-te...........
4
0
Robert
Bucureşti, România
la 19 Mai 2013 - 14:45
Ce fel de coreeana mai @Alexei ? Kia Optima, care intra in randul celor mai high tech si eleganta berline a segmentului D ? Hyundai I40 care are cel mai bun raport/calitate pret+dotari imbatabile ?
Din nou sucesti realitatea omule, spui numai aberatii, abtine-te...........
4
0
GRED
Chişinău
la 19 Mai 2013 - 17:45
S class - Zakonodateli in industria AUTO - el face legile - restul le respecta!
Cu asta incheem discutia despre acest S.

Urmatorul pas - asteptam test drive din toata lumea... chiar si din Japonia :)
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 19 Mai 2013 - 22:23
GRED, eu cred ca esti un mic ''circaras '' amator. Dar, desi chiar daca nu suntem de acord unul cu altul, respect comentariile tale si ale altora. Si chiar ma bucura ca esti un adevarat fan auto si ca ''ti cu o marca si o aperi '' . Restul nu mai conteaza. Mult noroc tuturor !
2
2
GRED
Chişinău
la 20 Mai 2013 - 09:56
Circaras? Ce-i ma asta..
Amator da - am recunoscut demult asta.
Sunt printre noi profesionali ? De fapt profy la ce? La istoria auto sau la statistici?
Pot sa-ti dezvalui un mic secret daca doresti ... profesia e legata de formare a statisticilor de vindere a masinilor din toata lumea si in special in UK si USA... e ok?
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 20 Mai 2013 - 22:27
@GRED,

Stai jos......ai nota 4 pt azi. GRESIT !!!
1
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!