Poza istorică a zilei: Mercedes-Benz 300 SD, anul 1978
21 Ianuarie 2014, 16:00
În mai 1978, Mercedes-Benz 300 SD, predecesorul moral al actualei Clase S, era primul automobil de serie din lume, echipat cu un motor turbodiesel, şi în acelaşi timp primul automobil din
segmentul de lux care oferea un motor diesel sub capotă. Motorul lui 300 SD dezvolta 115 CP, iar maşina putea prinde o viteză de 165 km/h, consumând „doar” 10.6 litri/100 km,
cam cu 30% mai puţin decât motorizările similare pe benzină. Surprinzător, dar acest model a fost disponibil doar pe piaţa SUA...
PiataAuto.mdIlie Toma
10
1,738
GALERIE FOTO (1 IMAGINI)
COMENTARII (9)
Viorel
Teleneşti, Moldova
la 21 Ianuarie 2014 - 18:29
Super! As vrea una bucata, numai ca noua, cred ca ar atrage mai multe priviri decit unul de penultima sau chiar ultima generatie. Interesant motorizare diesel doar pentru piata americana, sau atunci americanii erau altii :)
0
3
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 21 Ianuarie 2014 - 21:08
Era unul pe Drive.md... dar dejghiokat nevoie mare! Trainica masina!
0
2
GRED
Chişinău
la 21 Ianuarie 2014 - 21:30
Legenda frate!
0
1
FIFA
Chişinău
la 21 Ianuarie 2014 - 22:39
credeam ca w123 va fi prima, e ceva mai aproape de popor,,,,,dar si 300sd tot merita
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 21 Ianuarie 2014 - 23:53
Da GRED, intr-adevar, inainte Mercedesul era Mercedes , si in sensul ca avea un grad de fiabilitate exemplar (nu ca acum), si de faptul ca nu era condus de oricine (nu de Salam sau altii interlopi). Pe vremea lui ''Ceasca cel batran'', cand vedeam un Mercedes (printre miile de Dacii si de cutii pe roti din Fosta Uniune Sovietica pe strazi) intorceam cu totii privirile si ne uitam lunggg. Inainte, clasa de lux insemna ceva, mai ales clasa lux, din care faceau/fac parte modelele S reprezentau la acea vreme o categorie a ofertei auto deosebit de restransa, ea fiind destinata unei cereri foarte selective si pretentioase. Cei carora le erau destinate aceste vehicule erau clientii cu posibilitati (in general securistii tarii) si totodata cu asteptari cu mult peste medie, acestia fiind pregatiti sa plateasca o suma mare de bani pentru o limuzina ca aceasta care le oferea un grad de confort si siguranta la cel mai inalt nivel.Si nu ma refer special la acest model.
4
0
GRED
Chişinău
la 22 Ianuarie 2014 - 14:30
Da uite ca vremurile sau mai schimbat. Ca noi toti aveam atunci o gandire si un "tipar". Sau conduc toti Dacii sau Jiguli sau nimic de aia era straniu orce masina de acest gen pe drumurile publice. Chit era ca in Germania de West nu stiam ce se face. Pe vremea lui Ceaska nu erau spetze ca Salam la care tu te referi - erau securisti si pupincuristi. Nu era dracu da era "tatso". Poate si mai rau. Asa ca foarte bine ca sau schimbat. Si sa stii ca cei de la Daimler nu au in minte la inceputul unui proiect cine si ce conduce in Romania sau Republica Moldova avand in vedere care e procentajul de vanzari "overall". Asa ca ai dreptate doar partial si atunci doar in limitele granitelor Romaniei sau Rep. Moldova. Pai daca Salam conduce Mercedes sau foloseste un Panasonic eu ce sa fac? Sa boicotez acest produs? Pai el foloseste si ciment si termopan la constructia unei case care e treaba.
Hai sa vorbim de masini mai bine nu de cei care le conduc. Ca sunt destui nemernici si cu Lexus LS sau LX.
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 22 Ianuarie 2014 - 16:40
Da GRED asa e. Dar marea frustrare este ca inainte te oprea securitatea la fiecare pas si te intreba de unde detii masina, de unde ai procurato, de unde ai avut banii, etc. Din cate se stie Ceausecu nu permitea importurile de masini straine in afara de cele din Fosta Uniune Sovietica si eventual de productie Romano-Frantuzeasca. Pe cand acum vine interlopul lui peste prajit, sau ''clanul lui Bercea'' cu zeci de masini de lux de origine germana , cu tone de aur pe maini, cu castele palate, cu bani pt lautari. La astia nu le mai face nimeni nimic. De unde au ei atatia bani, toate aceste masini? Lor cine le mai impoziteaza averile si banii castigati ilegal ? Acum se cred zmei si ciumegi de faptul ca intorc banii cu lopata fara sa se lege de ei nimeni, sfideaza legi, se cred ''cool' in masini de origine germana, etc.Mie imi impoziteaza statul Roman fiecare leutz castigat cinstit, si pe unii care nu stiu nici macar limba romana sa o vorbeasca corect, nici sa scrie sau sa citeasca ii lasa in voia lor ? Serios ca pare frustrant. Acum nu vreau sa para ca incurajez comunistii, dar zau ca inainte era niste restrictii la care nu abuzau oricine asa usor cum o fac acum. Dar deja ne abatem de la subiect

Cat despre ''nemernicii'' cu Lexus LS si LX , eu in RO in aceste doua modele nu am vazut decat oameni disciplinati si la locul lor, canu o ard pe sitemul ''sa moara dusmanii mei'' .

Mult noroc, si inca odata ai toata admiratia mea !
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 22 Ianuarie 2014 - 16:41
care nu*
1
0
GRED
Chişinău
la 22 Ianuarie 2014 - 18:28
Asa este. Oricum din 2 rele alegem raul cel mai mic...
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!