Premieră mondială: Mercedes-AMG prezintă noii bolizi E 63 şi E 63 S în două variante de caroserie

18 Iunie 2020, 10:06
Denis Godorozea
Mercedes-AMG prezintă în premieră mondială versiunile actualizate a bolizilor E 63 şi E 63 S, în ambele tipuri de caroserie, sedan şi break. Coupe-ul şi decapotabila E-Class nu vor beneficia de asemenea versiuni de performanţă. Dar să vedem ce au pregătit cei din Stuttgart pentru a opune rezistenţă proaspătului BMW M5 facelift, prezentat ieri!
Vizual Mercedes-AMG E 63 a adaptat aceleaşi modificări estetice, precum şi versiunile standard E-Class, debutate în primăvara acestui an. Totuşi, modelele de performanţă se disting în continuare prin elementele stilistice mai agresive, precum bara de protecţie faţă cu incizii de aer generoase, calandrul frontal cu grile verticale şi capota profilată.
Designerii din Affalterbach nu au ezitat să modifice şi aripile frontale şi cele posterioare, care sunt mai evazate acum, ceea ce-i aduce lui E 63 un surplus de 27 mm în lăţime, comparativ cu versiunile standard. Anterior această diferenţă constituia 17 mm. La posterior se regăseşte o bară de protecţie redesenată cu două terminaţii duble pentru sistemul de evacuare. Blocurile optice spate sunt identice cu cele ale lui E-Class facelift, ca şi formă, dar au semnături LED originale. Bineînţeles, nu lipsesc nici noile variante de jante din aliaj uşor, de 19 sau 20 inch.
Modificări importante au avut loc şi la bord — Mercedes-AMG E 63 a primit acelaşi volan actualizat, cu câte două spiţe orizontale şi elemente de control reaşezate. Standard E 63 are ecrane de 10.25 inch rezervate instrumentarului de bord digital şi sistemului multimedia, iar opţional clienţii pot comanda display-uri mai generoase, de câte 12.3 inch, această opţiune fiind inclusă standard E 63 S. Odată cu actualizarea pentru AMG E 63 este inclus sistemul multimedia MBUX.
Tehnic sedanurile şi break-urile nu s-au schimbat prea mult. Ambele versiuni utilizează benzinarul biturbo V8 de 4.0 litri, ce dezvoltă 571 CP şi 750 Nm în cazul lui E 63, sau 612 CP şi 850 Nm în cazul E 63 S. Propulsorul se cuplează la cutia robotizată AMG Speedshift MCT şi sistemul de tracţiune integrală 4MATIC+.
Astfel, şi caracteristicile dinamice sunt similare: E 63 poate accelera până la 100 km/h în 3.5 secunde, iar E 63 S are nevoie de 3.4 secunde pentru acelaşi exerciţiu. Prima versiune poate atinge viteza maximă de 250 km/h, pe când modelele cu indicile S pot rula cu până la 300 km/h în cazul sedanului sau 290 km/h în cazul break-ului.
Premiera celor două E-Class de performanţă a avut loc ceva mai devreme decât am anticipat, iar maşinile au fost prezentate de Tobias Moers, pentru ultima dată şeful Mercedes-AMG a condus o prezentare, or începând cu 1 august 2020 acesta va prelua funcţia de CEO la Aston Martin. Vânzările versiunilor actualizate E-Class semnate de AMG au demarat imediat după prezentare.
0
2,071
GALERIE FOTO (24 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!