Cum arată în prezent drumul de ocolire a localităţii Bahmut din Călăraşi, de pe traseul R1, aflat de ani buni în construcţie

15 Septembrie 2022, 10:08
Redacţia PiataAuto.md
Traseul R1 Chişinău-Ungheni are o epopee lungă de construcţie, cu termene depăşite de nenumărate ori. Încă în 2014, premierul de atunci, Iurie Leancă, anunţa startul reconstrucţiei capitale a traseului care leagă Chişinăul de Ungheni, Vama Sculeni şi Iaşi, promiţând că în vara anului 2016 acesta va fi dat în exploatare. Suntem în anul 2022, la 6 distanţă de termenul iniţial, şi porţiunea de ocolire a localităţii Bahmut din raionul Călăraşi e ultima care încă nu e finalizată.
Acum, Administraţia de Stat a Drumurilor a anunţat că o delegaţie cu funcţionari de la Ministerul Infrastructurii şi Dezvoltării Regionale, împreună cu reprezentanţi ai Comisiei Europene, au vizitat şantierul de lucru al acestei porţiuni. Prezenţa reprezentanţilor Comisiei e justificată prin finanţarea din fonduri europene a acestui drum.
Constatările au vrut să inspire optimism, secretarul general MIDR anunţând că lucrările sunt aproape de final, iar autorităţile îşi doresc să deschidă circulaţia pe acest tronson deja la sfârşitul lunii septembrie. Totuşi, chiar ASD menţionează că progresul actual e de doar 77%, deci nu e clar cum se intenţionează se finalizeze cele 23% rămase în doar 2 săptămâni. Şi din imagini se poate vedea că există încă porţiuni pe care e pus abia nisipul, departe de a avea un strat de pietriş de fundaţie sau asfalt.
Porţiunea de drum de ocolire a localităţii Bahmut are 6 km lungime şi va avea două benzi de circulaţie, un pasaj subteran, 3 intersecţii şi mai multe podeţe.
0
2,022
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!